news-background
news-background

برایس دالاس هاوارد: دستمزد من برای Jurassic World خیلی کمتر از کریس پرت بود

در سال ۲۰۱۸ گزارش شد که «برایس دالاس هاوارد» برای فیلم «دنیای ژواسیک: قلمرو سرنگون» (Jurassic World: Fallen Kingdom) ۸ میلیون دلار و «کریس پرت» ۱۰ میلیون دلار دریافت کرده‌اند اما هاوارد در مصاحبه جدیدی با «اینسایدر» می‌گوید دستمزد او برای دنبال‌های «دنیای ژوراسیک» بسیار کمتر از پرت بوده است.

هاوارد رقم دقیق دستمزدش را فاش نمی‌کند اما می‌گوید پرت برای اصلاح این اختلاف تلاش کرده است: «آن گزارش‌ها بسیار جالب بودند چون من بسیار کمتر از آنچه ذکر شده بود دریافت کردم، خیلی کمتر. وقتی در سال ۲۰۱۴ برای «ژوراسیک» وارد مذاکره شدم، دنیای متفاوت و شرایط نامساعدی وجود داشت. متأسفانه، باید برای سه فیلم موافقت می‌کردم بنابراین قرارداد تنظیم شده بود.»

هاوارد ادامه می‌دهد: «چیزی که می‌خواهم بگویم این است که من و کریس در موردش حرف زدیم، و هر وقت فرصتی به وجود می‌آمد تا مسائلی که از پیش در موردشان مذاکره نشده بود را تغییر دهد، مثل بازی‌ها و پارک‌ها، او به من می‌گفت: «لازم نیست هیچ کاری انجام دهید. مذاکره را به من بسپارید. دستمزد برابری می‌گیریم و لازم نیست نگران باشی برایس.» خیلی از این بابت سپاسگزارش هستم.»

«دنیای ژوراسیک: قلمرو» (Jurassic World: Dominion) در ماه ژوئن اکران شد و ۳۷۳ میلیون دلار در ایالات متحده و ۹۷۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. یونیورسال به لطف این فروش و چندگانه‌های دیگر به اولین استودیوی ۳ میلیارد دلاری از زمان شروع پاندمی تبدیل شد. «دنیای ژوراسیک: قلمرو» ۱۶ آگست در پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید