news-background
news-background

سم ورثینگتون و سی‌ینا میلر به فیلم وسترن Horizon کوین کاستنر پیوستند

«سی‌ینا میلر» و «سم ورثینگتون» در وسترن «افق» با «کوین کاستنر» همکاری می‌کنند.

«سم ورثینگتون» و «سی‌ینا میلر» به فیلم وسترن حماسی «افق» (Horizon) ملحق شدند. «کوین کاستنر» چهارمین فیلم بلندش را کارگردانی می‌کند و یکی از تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران پروژه خواهد بود. فیلمبرداری این وسترن از ۲۹ آگست در یوتا آغاز خواهد شد. «جیمی کمبل باور» که در سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) نقش‌آفرینی کرده، یکی دیگر از بازیگران فیلم است.

کاستنر پیش‌تر به «ورایتی» گفته بود که «افق» به «چهار فیلم مختلف» تقسیم خواهد شد و به فاصله سه ماه از یکدیگر منتشر خواهند شد: «فیلم‌های متفاوتی خواهند بود که همگی به هم پیوند می‌خورند، بنابراین داستان‌هایی حماسی از این خطوط داستانی را نظاره خواهید کرد.»

فیلم «افق» یک دوره ۱۵ ساله از پیش از جنگ داخلی تا پس از آن را پوشش خواهد داد و هم بر روی نیروهای مهاجم و هم گروه‌های بومی تمرکز می‌کند. در حال حاضر قرار است «افق» طی ۲۲۰ روز فیلمبرداری و فیلم اول بهار سال آینده عرضه شود.

«افق» اولین فیلم بلند کاستنر پس از «چراگاه آزاد» (Open Range) است که در سال ۲۰۰۳ اکران شده بود. این فیلم اثری شبیه به «رقص با گرگ‌ها» (Dances With Wolves) توصیف شده که در سال ۱۹۹۰ هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای کاستنر را کسب کرد.

میلر اخیراً فیلمبرداری «عروسی مادرم» (My Mother’s Wedding) را مقابل «اسکارلت جوهانسون» و «کریستین اسکات توماس» به پایان رسانده و «آناتومی یک رسوایی» (Anatomy of a Scandal) را در نتفلیکس دارد. ورثینگتون دسامبر آینده فیلم «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way Of Water) «جیمز کامرون را روی پرده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید