news-background
news-background

آغاز فیلمبرداری فیلم Drive Away Dykes ایتان کوئن؛ کارگردان Shoplifters فیلم جدیدش را به زودی می‌سازد

«هیروکازو کوریدا» فیلمبرداری فیلم جدیدی را به پایان رسانده است. این فیلمساز ژاپنی هفته پیش در توییتر نوشت: «یک هفته تا فیلمبرداری فیلم تابستانی جدید.»

کوریدا در جشنواره کن امسال فیلم «دلال» (Broker) را اکران کرد و با واکنش‌های مثبتی روبرو شد. او چهار سال قبل با «دزدان فروشگاه» (Shoplifters) برنده نخل طلای این جشنواره شده بود. «دزدان فروشگاه» ۳.۳ میلیون دلار در ایالات متحده و ۷۲.۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

این هفته گزارش شد که «ایتان کوئن» فیلمبرداری فیلم جدیدی را آغاز کرده است. «تراژدی مکبث» (The Tragedy of Macbeth) به کارگردانی «جول کوئن» اولین فیلمی بود که برادران کوئن بدون یکدیگر ساختند. ایتان حالا از بازنشستگی غیررسمی‌اش بازگشته تا فیلمی تحت عنوان «درایو-اوی دایکس» (Drive-Away Dykes) با همکاری همسرش «تریشا کوک» بسازد. «استانت‌اکسس» گزارش داده است که فیلمبرداری این پروژه از دوشنبه آینده آغاز خواهد شد.

عنوان فیلم این گمانه‌زنی را به وجود آورده که اثر جدید «ایتان کوئن» درامی هم‌جنس‌گرایانه و جاده‌ای خواهد بود. کوئن و کوک فیلمنامه این فیلم که قرار بود «الیسون اندرز» کارگردانی‌اش کند را در دهه ۲۰۰۰ نوشته‌اند.

آخرین فیلمی که کوئن‌ها با همکاری یکدیگر ساخته‌اند «تصنیف باستر اسکراگز» (The Ballad of Buster Scruggs) در سال ۲۰۱۸ بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید