news-background
news-background

Thor: Love and Thunder بدترین فیلم Thor در راتن تومیتوز لقب گرفت

چندگانه سینمایی «ثور» فراز و نشیب‌های زیادی را شاید بیش از دیگر مجموعه فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» تجربه کرده است. قسمت اول این فیلم (Thor) در رده همتایان دیگرش در این دنیای سینمایی نبود، و دنباله آن «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World) حتی با واکنش‌های منفی بیشتری روبرو شد.

اما «تایکا وایتیتی» جان دوباره‌ای به این چندگانه بخشید و با «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) انتظارات را بالاتر از همیشه برد. هواداران این شخصیت و وایتیتی انتظار داشتند که دومین فیلم فیلمساز نیوزلندی در «دنیای سینمایی مارول» تحت عنوان «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) که اتفاقاً به گفته «ناتالی پورتمن» بازیگر نقش «جین فاستر» قرار بود «هم‌جنس‌گرایانه‌ترین فیلم مارول» باشد، این دنباله کیفیت مشابه یا حتی بیشتری داشته باشد، اما نه سینماروها و نه منتقدین از آن استقبال گرمی به عمل نیاوردند.

کمتر از یک ماه از اکران «ثور: عشق و تندر» می‌گذرد و این فیلم با امتیاز ۶۵ درصد «راتن تومیتوز» به بدترین فیلم چندگانه «ثور» تبدیل شده است. فیلم‌های «ثور»، «دنیای تاریک» و «رگناروک» به ترتیب امتیازات ۷۷، ۶۶ و ۹۳ درصد دریافت کرده بودند.

با این حال امتیاز «راتن تومیتوز» میانگین امتیازی نیست که منتقدین به فیلم داده‌اند بلکه این عدد نشان می‌دهد که ۶۵ درصد از نقد‌های «عشق و تندر» مثبت بوده‌اند.

صحنه پایانی «عشق و تندر» وعده یک خدای دیگر را داد اما مارول در حال حاضر تولید قسمت پنجم این چندگانه را تأیید نکرده است. وایتیتی پیش‌تر گفته بود که قسمت بعدی این فیلم را تنها با «کریس همسورث» می‌سازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید