news-background
news-background

افشاگری بازیگر سریال iCarly: شبکه Nickelodeon حق‌السکوت ۳۰۰ هزار دلاری پیشنهاد کرده بود

«جنت مک‌کرودی» بازیگر سریال «آی‌کارلی» (iCarly) در کتاب خاطرات جدیدش (I’m Glad My Mom Died) فاش کرده است که شبکه نیکلودین «حق‌السکوت» ۳۰۰ هزار دلاری به او پیشنهاد کرده تا در مورد بدرفتاری‌های پشت صحنه چیزی نگوید. مجله «ونیتی فر» بخش‌هایی از این کتاب را منتشر کرده و می‌نویسد مک‌کرودی فرد آزارگر را تنها «خالق» نامیده است.

مک‌کرودی می‌گوید این «خالق» او را در ۱۸ سالگی تشویق به نوشیدن الکل کرده و شانه‌اش را به شکل ناشایستی ماساژ داده است: «شانه‌های من گرفتگی‌های زیادی دارند اما نمی‌خواهم «خالق» کسی باشد که آن را می‌مالد. می‌خواهم چیزی بگویم، به او بگویم دست بردارد، اما خیلی می‌ترسم که ناراحت شود.»

مک‌کرودی پس از نقش‌آفرینی در سریال «آی‌کارلی» در اسپین‌آف «سم و کت» (Sam & Cat) ظاهر شد. او می‌نویسد روزی که متوجه کنسل شدن سریالش شده، یک ایجنت گفته است که شبکه نیکلودین «پیشنهاد ۳۰۰ هزار دلاری» به او داده و آن را «هدیه سپاسگزاری» نامیده است.

مک‌کرودی می‌گوید با شنیدن این پیشنهاد گیج شده و مدیر برنامه‌هایش توضیح داده است: «به تو ۳۰۰ هزار می‌دهند و تنها چیزی که می‌خواهند این است که هیچ‌وقت به شکل عمومی در مورد تجاربت در نیکلودین حرف نزنی.»

بازیگر این پیشنهاد را در می‌کند هرچند نمایندگانش تأکید می‌کنند که «پول مفت» است. او جواب می‌دهد: «نه نیست. پول مفت نیست. به نظر من حق‌السکوت است... من حق‌السکوت نمی‌گیرم.»

مک‌کرودی می‌نویسد: «یعنی چه؟ نیکلودین به من پیشنهاد ۳۰۰ هزار دلاری می‌دهد تا از تجاربم در سریال به شکل عمومی حرفی نزنم؟ در مورد تجارب شخصی‌ام از بدرفتاری «خالق»؟ این شبکه‌ای است که برای کودکان برنامه می‌سازد. آیا نباید محدودیت‌های اخلاقی داشته باشند؟ نباید دست کم به یک نوع نهاد اخلاقی گزارش کنند؟»

کتاب خاطرات مک‌کرودی ۹ آگست منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید