news-background
news-background

تام استوریج: بازی در نقش Dream سریال Sandman وحشتناک بود؛ کتاب‌های نیل گیمن شاهکارند

«تام استوریج» می‌گوید بازی در نقش «خیال» (Dream) سریال «سندمن» (The Sandman) به سبب انتظار بالای هواداران «وحشتناک» بوده است. فصل او این سریال که از آثار «نیل گیمن» اقتباس شده امروز (۵ آگست) از نتفلکس پخش شده و تا این لحظه از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۹ درصد بر اساس ۳۸ نقد دریافت کرده است. استوریج نقش «خیال بی‌پایان» را بازی کرده که خود را به مدت بیش از یک قرن اسیر یک انسان می‌بیند و بعدها باید قلمرو خودش را در نتیجه اسارتش بازسازی کند.

این بازیگر ۳۶ ساله بریتانیایی کتاب‌های کامیک گیمن را «شاهکار» و یکی از «مهم‌ترین آثار ادبی سه دهه گذشته» می‌خواند و به «نیوزویک» می‌گوید: «به‌شدت ترسناک بود، حتی شاید وحشتناک. وحشتناک بود چون من یکی از کسانی هستم که [کتاب‌های کامیک] را بسیار عالی می‌دانم، به‌شدت به آن اهمیت می‌دهم، به عنوان یک اثر ادبی برای من بسیار مهم است. به نظر من یکی از مهم‌ترین آثار ادبی ۳۰ سال گذشته است، بنابراین دقیقاً می‌دانم که لشکر افرادی که برایشان مهم است چه حسی دارند، چون یکی از آن افراد هستم.»

استوریج اضافه می‌کند: «چیزی که باعث شد دیگر وحشتناک نباشد نیل بود، چون او همیشه حضور داشت [و حمایت کرد]، از اولین تست بازیگری‌ام تا... خوب، او در اتاق مجاور من است، بنابراین تا همین حالا.»

استوریج تأکید می‌کند که همه عوامل سریال از هواداران آثار گیمن بوده‌اند: «اما در عین حال، دو مسئله وجود دارد: یک اینکه این یک اثر تاریخی نیست. نیل می‌خواست داستانش را در زمان حال قرار دهد و به همین طریق تغییراتی صورت دهد. تغییرات فاحشی نیستند اما اگر این شخصیت‌ها را در دنیای مدرن قرار دهید، اتفاقاتی می‌افتد که به نظر من هیجان‌انگیز است، چون به عنوان هوادار «سندمن» تمایل داریم غافلگیر شویم.»

استوریج ادامه می‌دهد: «و مسئله دیگر این است که به نظر من نیل از خودش این سؤال را پرسیده که «من واقعاً «سندمن» را دوباره خلق می‌کنم و امروز شروعش می‌کنم، آیا می‌خواهم تغییری ایجاد کنم؟» و پاسخ تقریباً نه است چون «سندمن» یک شاهکار کامل است.»

«گوئندولین کریستی» در نقش «لوسیفر مورنینگ‌استار»، «ویوین آچامپونگ» در نقش «لوسین» (Lucienne)، نگهبان معتمد قلمرو خیال، «دیوید هالبروک» در نقش «کورینتیان» (The Corinthian)، کابوسی فراری، و «جنا کولمن» در نقش «جوهانا کنستانتین» از جمله دیگر بازیگران این سریال خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید