news-background
news-background

کریستینا ریچی: جانی دپ در سن ۹ سالگی هم‌جنس‌گرایی را برای من توضیح داد

«کریستینا ریچی» می‌گوید «جانی دپ» به «ساده‌ترین شکل» برای او هم‌جنس‌گرایی را توضیح داده است. بازیگر «یلوجکتس» (Yellowjackets) در مصاحبه با «اندی کوئن» می‌گوید در سال ۱۹۹۰ وقتی ۹ ساله بیشتر نداشته در محل فیلمبرداری «پریان دریایی» (Mermaids) با مفهوم هم‌جنس‌گرایی آشنا شده است.

رچی می‌گوید: «در محل فیلمبرداری اتفاقی افتاد و یک نفر با یک نفر دیگر رفتار خوبی نشان نداد. و می‌گفتند: «خوب شاید هم‌جنس‌گراستیز باشد.»» او اضافه می‌کند که در آن زمان درکی از هم‌جنس‌گراستیزی نداشته‌ و به همین دلیل از «وینونا رایدر» که با دپ رابطه داشت سؤال می‌کند. رایدر نمی‌تواند هم‌جنس‌گرایی را توضیح دهد و از این رو با دپ تماس می‌گیرد.

ریچی می‌گوید: «و جانی برای من توضیح داد. و به ساده‌ترین شکل. می‌گفت:‌ «یعنی وقتی یک مرد می‌خواهد با یک مرد دیگر رابطه جنسی داشته باشد. و وقتی یک زن می‌خواهد با یک زن دیگر رابطه جنسی داشته باشد.» و من می‌گفتم: «آهان، فهمیدم.»»

«پریان دریایی» اولین فیلم بلند ریچی بود و او چند سال بعد در «ترس و نفرت در لاس وگاس» (Fear and Loathing in Las Vegas) و «سوار بی‌سر» (Sleepy Hollow) با دپ همکاری کرد.

نزاع حقوقی دپ و همسر سابقش «امبر هرد» در ویرجینا به اوج رسید و با محکوم شدن هرد به پرداخت جریمه ۱۰.۳۵ میلیون دلاری به دلیل افترازنی به دپ با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست»، تا حد زیادی فروکش کرد. هرد اخیراً خانه‌ای در کالیفرنیا را به قیمت ۱ میلیون دلار فروخته و دپ و «جف بک» متهم سرقت هنری شده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید