news-background
news-background

ایمیل مدیر استودیوی مارول به کارگردانان فیلم کنسل شده Batgirl

«کوین فایگی» با کارگردانان فیلم «بت‌گرل» اچ‌بی‌او مکس تماس گرفته است.

مدیر استودیوی مارول با کارگردانان فیلم کنسل شده «بت‌گرل» (Batgirl) تماس گرفته است. «عادل العربی» یکی از این فیلمسازان در صفحه اینستاگرامش فاش کرده است که «کوین فایگی» پس از کنسل شدن فیلم ۹۰ میلیون دلاری «بت‌گرل» با ارسال یک ایمیل با او تماس گرفته است. العربی که به همراه «بلال فلاح» سریال «خانم مارول» (Ms. Marvel) را برای استودیوی مارول ساخته، تصویری از این ایمیل به اشتراک گذاشته است.

فایگی می‌نویسد: «دوستان من، باید با شما تماس می‌گرفتم تا بگویم همه ما به شما دو نفر فکر می‌کنیم. به خاطر خبر عالی ازدواج (تبریک می‌گویم!) و خبر ناامیدکننده «بت‌گرل». به شما و کار شگفت‌انگیزتان به ویژه در «خانم مارول» افتخار می‌کنیم! مشتاقیم تا اثر بعدی شما را ببینیم. امیدواریم که به زودی شما را ببینیم.»

العربی و فلاح با فیلم «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys For Life) سونی با بازی «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» به شهرت جهانی رسیدند. آن فیلم فروشی بهتر از دو قسمت اول فیلم‌های «پسران بد» ثبت کرد و ۴۲۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

العربی در اینستاگرام می‌نویسد:‌ «به خاطر همه پیام‌های شما از سراسر دنیا سپاسگزاریم. درود بر کارگردانان «ادگار رایت» و «جیمز گان»، پیام‌های مهربانانه و تجارب شما ارزش زیادی برای ما دارد و کمک می‌کند این دوران سخت را پشت سر بگذاریم.»

رایت قرار بود فیلم «مرد-مورچه‌ای» (Ant-Man) را برای مارول بسازد اما اختلاف نظر باعث شد از پروژه جدا شود. گان از سوی دیگر هم سابقه همکاری با دی‌سی و برادران وارنر را با «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) و «پیس‌میکر» (Peacemaker) دارد و همکاری با مارول و دیزنی با سه‌گانه «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy).

«دیوید زاسلاو» مدیر عامل برادران وارنر دیسکاوری این هفته از تصمیم کمپانی برای کنسل کردن «بت‌گرل» دفاع کرد و گفت این پروژه برای پخش انحصاری از اچ‌بی‌او مکس بیش از حد گران‌قیمت بوده است. او اضافه کرد که مانند فایگی برنامه‌ای ۱۰ ساله برای تولید فیلم‌های ابرقهرمانی برای سالن‌های سینما تنظیم خواهد کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که این کمپانی با کنسل کردن فیلم نزدیک به ۲۰ میلیون دلار صرفه‌جویی کرده است.

«هالیوود ریپورتر» ساعاتی پیش گزارش داد که «والتر هامادا» مدیر دی‌سی فیلمز در پی کنسل شدن «بت‌گرل» تا مرز جدایی از استودیو پیش رفته است. در این گزارش آمده است که هامادا پذیرفته دست کم تا ۲۱ اکتبر وقتی «بلک آدام» (Black Adam) روی پرده می‌رود در سمت خود باقی بماند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید