news-background
news-background

30NAMA Party: هفته شصتم

در شصتمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «مینیون‌ها: ظهور گرو» (Minions: The Rise of Gru) به کارگردانی «کایل بالدا» پخش خواهد شد. این فیلم از منتقدین امتیاز ۷۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

داستان انیمیشن در دهه ۱۹۷۰ روی می‌دهد و ماجرای شخصیت گرو با صداپیشگی «استیو کارل» را دنبال می‌کند که رؤیای تبدیل شدن به یک ابرشرور را در سر دارد. این فیلم هم پیش‌درآمدی برای «من نفرت‌انگیز» (Despicable Me) و هم دنباله‌ای برای «مینیون‌ها» سال ۲۰۱۵ که داستانی در سال ۱۹۶۸ روایت می‌کرد. «مینیون‌ها:‌ ظهور گرو» توسط «کایل بالدا» کارگردانی شده که سابقه‌ کارگردانی «مینیون‌ها»، «من نفرت‌انگیز» و «لوراکس» (The Lorax) را دارد. «استیو کارل»، «پی‌یر کافین»، «میشل یو»، «تاراجی پی. هانسن»، «دولف لاندگرن»، «دنی ترخو»، «راسل برند»، «آلن آرکین» و «جولی اندروز» از جمله صداپیشگان فیلم بوده‌اند.

 

«جایی برای پیرمردها نیست» (No Country for Old Men 2007) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» شصتم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «برادران کوئن» و بازی «خاویر باردم»، «تامی لی جونز» و «جاش برولین» در سال ۲۰۰۷ اکران شد و در حالی که با بودجه ۲۵ میلیون دلاری تولید شده بود ۱۷۱ میلیون دلار فروخت. «جایی برای پیرمردها نیست» هشت نامزدی اسکار دریافت کرد و در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد برای باردم و بهترین فیلمنامه اقتباس‌شده برنده این جایزه شد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ آگست ۲۰۲۲ (۱۳ و ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید