news-background
news-background

کانر مک‌گرگور برای اولین بار بازیگری را مقابل جیک جیلنهال و با Road House تجربه می‌کند

مک‌گرگور به بازسازی «رود هوس» آمازون ملحق شد.

«کانر مک‌گرگور» قهرمان مسابقات یو‌اف‌سی بازیگری را برای اولین بار با بازسازی «رود هوس» (Road House) مقابل «جیک جیلنهال» تجربه خواهد کرد. این هفته آمازون پرایم ویدیو تأیید کرد که برای تولید این بازسازی به کارگردانی «داگ لایمن» چراغ سبز نشان داده است.

داستان بازسازی سرگذشت یک مبارز یو‌اف‌سی سابق با بازی جیلنهال را روایت می‌کند که در یک رستوران مأمور حفظ امنیت و بیرون انداختن اوباش شده اما دیری نمی‌گذرد که متوجه می‌شود همه‌چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست.

از نقش مک‌گرگور تاکنون جزئیاتی فاش نشده اما «ددلاین» گزارش داده است که او نقش خودش را بازی نمی‌کند و برای یک شخصیت اریجینال مقابل دوربین می‌رود. در این گزارش آمده است که مک‌گرگور پس از تماشای نسخه اول فیلم با «جول سیلور» تهیه‌کننده بازسازی ملاقات کرده و از پیشنهاد بازیگری استقبال کرده است. مک‌گرگور سابقه بازی در چندین آگهی بازرگانی را دارد، اما این اولین نقش‌آفرینی او در در یک فیلم بلند خواهد بود.

فیلمبرداری بازسازی «رود هوس» تا پایان ماه آگست در جمهوری دومینیکن آغاز خواهد شد. دیگر بازیگران فیلم «بیلی مگنوسن»، «دنیلا ملکیور»، «لوکاس کیج»، «هانا لاو لانیر»، «ترایوس ون وینکل»، «بی.کی. کنان»، «آرتورو کاسترو»، «بو نپ»، و «باب منری» خواهند بود.

نسخه اول «رود هوس» در سال ۱۹۸۹ عرضه شد و «پاتریک سوویزی» در نقش «جیمز دالتون» بازی کرد که وظیفه رسیدگی به مشکلات یک بار در میزوری را داشت. موفقیت دالتون توجه تاجر فاسدی با بازی «بن گاتزارا» را معطوف می‌کند که شهر کوچکی را می‌گرداند. این فیلم با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شد و ۳۰ میلیون دلار فروخت.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید