news-background
news-background

30NAMA Party: هفته پنجاه و نهم

در پنجاه و نهمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «مرد خاکستری» (The Gray Man) به کارگردانی «برادران روسو» و بازی «رایان گاسلینگ»، «آنا د آرماس»، «کریس اوانز» و «رگی-ژان پیج» پخش خواهد شد. این فیلم از منتقدین امتیاز ۵۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

«مرد خاکستری» اقتباسی است از رمانی نوشته «مارک گرینی» که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این اولین رمانی است که داستان‌هایی پیرامون شخصیت «مرد خاکستری» یا «کورت جنتری»، مأمور سابق سیا و آدمکش مستقل روایت می‌کند. این تریلر اکشن شخصیت جنتری با بازی گاسلینگ را دنبال می‌کند که تحت تعقیب «لوید هنسن» مأمور سابق دیگر سیا با بازی اوانز قرار دارد. این فیلم بر اساس اولین جلد از کتاب‌های پرفروش «مرد خاکستری» ساخته شد. نتفلیکس تأیید کرده است که «رایان گاسلینگ» و برادران روسو برای مشارکت در تولید «مرد خاکستری ۲» بازمی‌گردند.

«رفتگان» (The Departed) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» پنجاه و نهم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» و بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»، «جک نیکلسون»، «مت دیمون»، «مارک والبرگ»، «مارتین شین»، «مارک والبرگ» و «ری وینستون» در سال ۲۰۰۶ اکران شد و در حالی که با بودجه ۹۰ میلیون دلاری تولید شده بود ۲۹۰ میلیون دلار فروخت. «رفتگان» نامزد دریافت پنج اسکار بود و در چهار بخش بهترین تدوین، بهترین فیلمنامه اقتباس شده، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم برنده جایزه شد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۶ و ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید