news-background
news-background

«همه نمی‌خواهند یک کارداشیان باشند»؛ افزایش انتقادات از پیشنهاد «بی‌شرمانه» یک جراح پلاستیک به ناتالیا دایر بازیگر Stranger Things

یک جراح پلاستیک که ویدیوهایی در شبکه اجتماعی تیک‌تاک تولید می‌کند، این هفته به دلیل پیشنهادی که به «ناتالیا دایر» بازیگر «موجودات عجیب» (Stranger Things) ارائه داد با انتقادات گسترده مواجه شد.

«میراندا ویلسون» یک جراح پلاستیک اهل کالیفرنیا است که به بازیگر ۲۷ ساله «موجودات عجیب» پیشنهاد کرد روی صورتش تغییراتی با جراحی ایجاد کند. او یکشنبه این هفته ویدیویی منتشر کرد و همه جراحی‌های لازم روی چهره دایر را تشریح کرد. این ویدیو در حال حاضر حذف شده اما در شبکه‌های اجتماعی دیگر نسخه‌هایی از آن در دسترس است.

ویلسون می‌گوید: «خیلی خوب دوستان، بیایید در مورد «ناتالیا دایر» از «موجودات عجیب» حرف بزنیم. اولاً، در این سریال عالی بازی کرد. اگر من اینجکتور ناتالیا بودم، این کارها را انجام می‌دادم.»

ویلسون در ادامه بوتاکس، لیفت ابرو، فیلر لب و چانه را به دایر پیشنهاد می‌کند و تصویری از نتیجه نهایی این تغییرات به نمایش درمی‌آورد. او می‌گوید: «با عضله‌های فک شروع می‌کنیم تا به باریک شدن چهره کمک کنیم... بعد، کمی فیلر چانه اضافه می‌کنم تا چانه او را پر کنم. کمی به لب‌ها اضافه می‌کنم و بعد به سراغ اینجا می‌آیم و کمی بوتاکس انجام می‌دهم. لیفت ابروی زیبایی به او می‌بخشم تا چشمانش را بازتر کنم.»

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از ویلسون به خاطر چنین پیشنهاداتی انتقاد کرده‌اند. یکی از کاربران می‌نویسد: «هیچ‌وقت نمی‌توانم یک سلبریتی باشم چون اگر یک نفر چنین ویدیویی برای من بسازد رفتار خشونت‌آمیزی نشان می‌دهم.»

کاربری دیگر می‌نویسد: «هنوز باور نمی‌کنم که یک جراح پلاستیک در مورد تغییراتی که حاضر است روی چهره یک نفر بدون رضایت او و اینکه آیا طرف مقابل از آن رضایت خواهد داشت یا نه اظهار نظر کند بدون اینکه پیش از آن بگوید آن فرد به همین شکل هم زیباست.»

کاربر دیگری می‌گوید: «ناتالیا دایر به همین شکل واقعاً زیباست. همه نمی‌خواهند یک کارداشیان خوش‌قیمت باشند.» یک کاربر دیگر می‌نویسد: «صنعت جراحی زیبایی باید با همه شاغلین آن به آتش کشیده شود.»

صفحه توییتر نتفلیکس به این ویدیو واکنش نشان داده و با انتشار تصاویری از دایر در آثار پیشین او می‌نویسد: «یادآوری اینکه ناتالیا دایر در هر اثری بی‌نقص است.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰

فیس این دختره خیلی خاص و باحاله. چرا بخواد تغییرش بده اصن

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۲۱

من که هیچ فیس و افاده ای تو چهره اش نمی بینم. دختر قشنگیه. چرا باید بی دلیل قیافشو دستکاری کنه؟

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹

فیس یعنی فیس و افاده؟!

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۸

مزخرفی مسعله این نیست که این چی گفته مسخرگیش اینه چرا کسی اهمیت داده یادمه بازیگری شغل بودن نه حکم خدایی واقها خوشحالم بازیگرایی مثه کلین مورفی هستن سرشون تو کار خوشونه و هیچ حاشیه ایی ندارن واقعا عالیه هرجقدر بازیگر خودشو کمتر در معرض دید بزاره حاشیش کمتره مخصوصا بازیگر های خانوم ولی متاسفانه بازیگر ها احمقن و فن ها احمق تر

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۰۴

چه نفرت انگیز برای چهره مردم داره نسخه میپیچه اینا دکتر نیستن لاشخورن

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۴

موافقم

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۲۸

این انقد به صورت آدما با این دید نگاه کرده که کجاشو تغییر بدم، بنده خدا شده عادت براش😂 هر کسیو میبینه میخاد چاقو بندازه باربی ش کنه😂

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۰۷

خداوکیلی دیگه بلاهت تا کجا واقعاً ؟!!

نمایش اسپویل