news-background
news-background

کیانو ریوز: واچوفسکی‌ها من را با انیمه آشنا کردند

«کیانو ریوز» جمعه گذشته در کامیک-کان سن دیه‌گو حاضر شد تا کامیک «برزرکر» (BRZRKR) را معرفی کند. این کتاب مصور به نویسندگی ریوز و «ران گارنی» داستانی در مورد یک نیمه-انسان/نیمه-خدا روایت می‌کند.

کامیک «برزرکر» داستانی حماسی و خشن در مورد یک جنگجوی نامیرا در گذر ۸۰ هزار سال است. این مرد که با نام «بی» (B) شناخته می‌شود، نیمه میرا و نیمه خداست، و خشونت مثل سایه در تعقیب او. بی پس از سال‌ها پرسه بر روی زمین سرانجام در دنیای مدرن با دولت ایالات متحده همکاری می‌کند تا در میدان‌های جنگی که برای هر فرد دیگری بیش از حد پرخطر است حاضر شود. «برزرکر» به پاس خدماتش به حقیقت هستی خود و چگونگی پایان دادن به آن پی می‌برد.

نتفلیکس پیش‌تر تأیید کرده بود که ریوز در نسخه سینمایی نقش اول را بازی می‌کند و در سریال انیمه صداپیشگی خواهد کرد. اولین دوره از این کامیک ۱۲ قسمتی ۳ مارس سال گذشته منتشر شد.

ریوز در کامیک-کان می‌گوید: «ایده شخصیتی را در ذهن داشتم که می‌تواند مشتی به سینه شما فرو کند، دست‌ها را بکند و خشونت طلسمش کرده و او سعی می‌کند بفهمد که کیست و انسانیتش را بازیابد. در سال ۲۰۱۷ با استودیوی «بوم» ملاقات کردم و ایده کامیک را دادم. آن‌ها پذیرفتند و سعی کردند طراحی‌اش کنند، چند سال طول کشید.»

ریوز اضافه می‌کند: «استودیو تیمی تشکیل داد که [تجارب من] را لذت‌بخش کند. اما وقتی اولین جلد را به دست گرفتم، حس کردم که کریسمس لعنتی از راه رسیده! وقتی خواندمش، فکر کردم که فوق‌العاده است. بهترین روزهای هنری زندگی‌ام بود.»

«استیون کریستی» یکی از سازندگان انیمه «برزرکر» فاش می‌کند که این عنوان در قالب دو فصل و با همکاری غول انیمه‌سازی آی‌جی و نتفلیکس ساخته خواهد شد.

ریوز در بخش دیگری از پنل می‌گوید در دوران نوجوانی چند انیمه را دیده اما «نمی‌دانستم که چیست. تا اینکه با واچوفسکی‌ها [در فیلم‌های «ماتریکس» (The Matrix)] همکاری کردم؛ آن‌ها وادارم کردند «آکیرا» (Akira) و «شبح درون پوسته» (Ghost in the Shell) را ببینم. اما در مورد آثار فعلی به روز نیستم.»

کامیک‌های «برزرکر» تا سال ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد و دنیای آن با همکاری یک رمان‌نویس بزرگ که نامش فاش نشده با یک رمان گسترش پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۴۶

دستشون درد نکنه

نمایش اسپویل
۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۰۱

Wow

نمایش اسپویل