news-background
news-background

«کیانو ریوز» از کتاب کامیک خودش BRZRKR یک فیلم و انیمه برای نت‌فلیکس تولید می‌کند

 

ریوز در سریال انیمه که اسپین‌آفی برای نسخه‌ی سینمایی خواهد بود در نقش شخصیت «برزرکر» صداپیشگی می‌کند.

 

نت‌فلیکس امتیاز تولید فیلم بر اساس مجموعه کتاب‌های کامیک «برزرکر» (BRZRKR) به نویسندگی «کیانو ریوز» را به دست آورد. این شبکه ابتدا یک فیلم بلند با بازی و تهیه‌کنندگی ریوز و سپس یک اسپین‌آف در قالب انیمه به تولید می‌رساند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کامیک «برزرکر» داستانی حماسی و خشن در مورد یک جنگجوی نامیرا در گذر ۸۰ هزار سال است. این مرد که با نام «بی» (B) شناخته می‌شود، نیمه میرا و نیمه خداست، و خشونت مثل سایه در تعقیب او. بی پس از سال‌ها پرسه بر روی زمین سرانجام در دنیای مدرن با دولت ایالات متحده همکاری می‌کند تا در میدان‌های جنگی که برای هر فرد دیگری بیش از حد پرخطر است حاضر شود. «برزرکر» به پاس خدماتش به حقیقت هستی خود و چگونگی پایان دادن به آن پی می‌برد.

ریوز در نسخه‌ی سینمایی نقش اول را بازی می‌کند و در سریال انیمه صداپیشگی خواهد کرد. اولین دوره از این کامیک ۱۲ قسمتی ۳ مارس منتشر شده و به زودی ادامه پیدا می‌کند. تاکنون بیش از ۶۱۵ هزار کپی از این کامیک به فروش رفته است.

ریوز در مصاحبه با «یو‌اس‌ای تودی» گفته بود شخصیت «برزرکر» تنها یک مبارز نیست. او معتقد است که این شخصیت حس شوخ‌طبعی خوبی دارد و «انسان خونگرمی» است اما به خاطر گذشته‌اش «از-دنیا-خسته» است. ریوز می‌گوید او «چیزهای زیادی را دیده» و اضافه می‌کند که کتاب کامیک مضامینی چون «ذات خشونت، اخلاق و معنویت و اینکه چه سمتی انتخاب می‌کنید» را پوشش می‌دهد.

ریوز به‌تازگی فیلمبرداری «رستاخیزهای ماتریکس» (The Matrix Resurrections) را به پایان رسانده است. این فیلم ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ از شبکه‌ی HBO Max و سالن‌های سینما پخش خواهد شد. تولید قسمت چهارم «جان ویک» (John Wick 4) با بازی ریوز نیز قرار است از بهار امسال آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید