news-background
news-background

بررسی حضور زندایا در "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه"

استودیو مارول و سونی در حال حاضر سخت در محل فیلم برداری اولین پروژه همکاریشان "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه" کار میکنند. "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه" اولین فیلم مختص به مرد عنکبوتی در دنیای مارول میباشد. پس از حضور تام هلند در نقش پیتر پاکر (مرد عنکبوتی) در فیلم "کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی" طرفداران از بازیگر مرد عنکبوتی مطلع شدند و برایشان هیجان آور بود.

زندایا ماری استومر کلمن چندی پیش برای حضور در این فیلم تایید شد ، اگرچه در ابتدا بسیار پنهان کاری بود آما این خبر منتشر شد ، او در داستان عشقی پیتر پارکر حضور دارد. اگر این گزارش حقیقت داشته باشد او تبدیل به قابل شناسایی ترین شریک عشقی پیتر پارکر در دنیای کامیک خواهد شد.

پایگاه خبر رپ گفته است که زندایا آنطور که قبلا گزارش شده نقش میشل را بازی نخواهد کرد و به جای آن نقش مری جین واتسون را خواهد داشت. زندایا آنچنان شباهتی با نقاشی های مری جین در کتاب های کامیک ندارد. هر دو استودیو در الگو گرفتن از دو مجموعه قبلی مرد عنکبوتی تا الان خوب پیشرفته اند برای مثال آن ها از یک تبهکار که تا الان در صفحه نمایش حضور نداشته است استفاده خواهند کرد و همچنین پیترپارکر را در دبیرستان نگه میدارند که تنها تمرکز مختصر در مجموعه های قبلی بوده است. بازی زندایا در نقش مری جین تبدیل به یکی از بزرگترین بازگشت نقش ها در فیلم خواهد شد اما بسیار سخت است که پیتر پارکر را با بدون حضور مری جین تصور کرد.

کارگردان فیلم جان واتس در نظر دارد که چهره بازیگر اصلی زن در دنیای سینمایی مارول را برای بینندگان متنوع کند و ایفای نقش مری جین توسط زندایا قطعا یکی از راه های انجام این هدف است. هر چند که زندایا شباهت خاصی با کارکتر کامیک مری جین ندارد اما او این نقش را از درون و روح خود بازی خواهد کرد و فقط همین نکته مهم است. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

مرد عنکوبتی : بازگشت به خانه در تاریخ 7 جولای 2017 ( 16 تیر 1396 ) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید