news-background
news-background

تیزر فیلم Teen Wolf؛ بازگشت سارا میشل گلار به تلویزیون با Wolf Pack

[حاوی اسپویلر از سریال «گرگینه نوجوان»]

اولین تیزر رسمی فیلم «گرگینه نوجوان» (Teen Wolf) پنجشنبه این هفته در کامیک-کان رونمایی شد. در این تریلر فاش شد که شخصیت «الیسون» با بازی «کریستال رید» زنده است. پارامونت+ این فیلم را به شکل انحصاری پخش خواهد کرد.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «ماه کامل در بیکن هیل برآمده و با برآمدنش شری وحشتناک پدیدار شده. گرگ‌ها بار دیگر زوزه می‌کشند، و بازگشت بانشی‌ها، ورکایوتی‌ها، هل‌هوندها، کیتسونه‌ها و همه تغییرشکل‌دهندگان در شب را فرامی‌خوانند. اما تنها یک گرگینه مانند «اسکات مک‌کال» که دیگر نوجوان نیست اما هنوز آلفاست، می‌تواند هم‌پیمانان جدید را گرد هم جمع و آنان در برای جنگ علیه مرگبارترین و نیرومندترین دشمنی که با آن مواجه شده‌اند متحد کند.»

«جف دیویس» پدید‌آورنده سریال «گرگینه نوجوان» (Teen Wolf) می‌گوید: «می‌خواستم اطمینان حاصل کنم که عدالت را در حق این شخصیت رعایت کرده‌ام. بازگشت [کریستال رید] باشکوه بود. به کریستال پیام دادم: «هنوز داستانی نداریم. ایده‌هایی دارم اما همیشه می‌گفتم که اگر بخواهیم یک فیلم بسازیم، باید الیسون را برگردانیم.» جواب داد که اشکش سرازیر شده. او از همان لحظه موافقت کرد.»

«تایلر پوزی» در کامیک-کان می‌گوید خوشحال است که سرانجام می‌تواند از الفاظ رکیک استفاده کند، همکاری مجدد با رید را یک اتفاق «لعنتی فوق‌العاده» می‌خواند. الیسون در پایان فصل سوم کشته شد اما تیزر فیلم نشان می‌دهد که او تحت شرایطی غیرعادی به زندگی برمی‌گردد. اسکات با بازی پوزی در فیلم حالا ۵۰ ساله است و در لس‌آنجلس زندگی می‌کند. «تایلر هکلین» نقش گرگینه سالخورده‌تری به نام «درک» را بازی می‌کند و «هالند رودن» در نقش «لیدیا» ظاهر خواهد شد.

تابستان گذشته گزارش شد که «جف دیویس» خالق، نویسنده و تهیه‌کننده این مجموعه قراردادی جندساله با پارامونت+ منعقد کرده تا یک فیلم دنباله برای سریالی که در سال ۲۰۱۱ روی ایر رفت و پس از شش فصل به پایان رسید تولید کند.

دیویس یک سریال جدید به نام «گله گرگ‌ها» (Wolf Pack) بر اساس کتاب‌هایی نوشته «ایدو ون بلکم» می‌سازد و داستانی در مورد یک پسر و دختر نوجوان روایت می‌کند که با آتش‌سوزی در کالیفرنیا شاهد پدیدار شدن موجودات فراطبیعی‌اند و زندگی خود را برای همیشه دگرگون می‌بینند. این دو با همکاری دو نوجوان دیگر که ۱۶ سال قبل همزمان با وقوع آتش‌سوزی دیگری به حضانت گرفته شده بودند، اسراری را کشف می‌کنند که آنان را به یکدیگر مرتبط می‌سازد.

در اولین روز برگزاری کامیک-کان ۲۰۲۱ تأیید شد که «سارا میشل گلار» بازیگر سریال «بافی خون‌آشام‌کش» (Buffy the Vampire Slayer) بازیگر و تهیه‌کننده «گله گرگ‌ها» خواهد بود. سریال «بافی» در میان نمایشگاه‌روهای کامیک-کان بسیار محبوب است.

«آرمانی جکسون» در نقش «اورت»، «بلا شپرد» در نقش «بلیک»، «کلویی رز رابرتسون» در نقش «لونا» و «تایلر لارنس گری» در نقش «هارلن» دیگر بازیگران «گله گرگ‌ها» خواهند بود.

فیلم «گرگینه نوجوان» و سریال «گله گرگ‌ها» تا پایان سال ۲۰۲۲ از پارامونت+ پخش خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید