news-background
news-background

هاوارد شور برای آهنگسازی سریال Lord Of The Rings بازمی‌گردد

استودیوی آمازون تأیید کرد که «هاوارد شور» آهنگساز برنده اسکار فیلم‌های «ارباب حلقله‌ها» (Lord Of The Rings) برای سریال ۴۶۵ میلیون دلاری «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) بازخواهد گشت تا تم اصلی را بسازد. «بر مک‌کریری» برنده امی نیز از سوی دیگر در خلق موسیقی متن فصل اول با شور همکاری خواهد کرد. «پیتر جکسون» کارگردان سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» مشارکتی در تولید سریال آمازون نداشته است.

مک‌کریری در طول یک سال گذشته ساعت‌ها موسیقی متن ضبط کرده و تم اریجینال شور را برای یک ارکستر سمفونیک کامل در هم آمیخته و در این راه از سازهای سنتی و خوانندگان کر استفاده کرده است. او فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters)، و سریال‌های «بتل‌استار گالاکتیکا» (Battlestar Galactica) و «مردگان متحرک» (The Walking Dead) را در کارنامه دارد. شور برای سه‌گانه «هابیت» (The Hobbit) نیز آهنگسازی کرده است. دو قطعه از سریال «حلقه‌های قدرت» از آمازون میوزیک منتشر شده است.

این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» تالکین روی می‌دهد و بینندگان را به دورانی می‌برد که قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلتیدن در ظلمت می‌کرد. «موروید کلارک»، «سینتیا ادای-رابینسون»، «لنی هنری»، «پیتر مولان» و «نازنین بنیادی» از جمله بازیگران این سریال خواهند بود.

پخش فصل اول «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» از ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. «جی.دی. پین» و «پاتریک مک‌کی» نویسندگان سریال خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید