news-background
news-background

واکنش رایان گاسلینگ به شایعه همکاری‌اش با مارول؛ برای بازی در فیلم Barbie زاده شده‌ام

گاسلینگ می‌گوید: «چیزی در مورد شخصیت «نوا» نمی‌دانم.»

«رایان گاسلینگ» به شایعه همکاری با استودیوی مارول در فیلم «نوا» (Nova) واکنش نشان داد. این بازیگر کانادایی به تازگی بازی در فیلم «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» را به پایان رسانده است.

گاسلینگ در مصاحبه با پادکست «ام‌تی‌وی» این شایعه را تکذیب می‌کند و می‌گوید نقش «نوا» یا «ریچارد رایدر» را بازی نخواهد کرد: «چیزی در مورد شخصیت «نوا» نمی‌دانم، اگر می‌خواهید در این رابطه از من سؤال کنید.»

او در پاسخ به این پرسش که تاکنون پیشنهاد چند نقش ابرقهرمانی را رد کرده می‌گوید: «اهمیتی ندارد. برای من مناسب نبودند. اما خیلی دوست دارم انجامش دهم. مسئله فقط این است که شخصیتی که برای من ساخته شده باشد کدام است؟ منتظر تماس برای نقش «کاپیتان کانادا» بودم.» در کتاب‌های کامیک در واقع شخصیتی به نام «کاپیتان کانادا» وجود دارد که در دهه ۱۹۷۰ معرفی شده است.

گاسلینگ که این روزها «مرد خاکستری» (The Gray Man) نتفلیکس به کارگردانی «برادران روسو» را روی پرده دارد، می‌گوید: «این یکی دشوار است چون فکر می‌کنم نه کتاب منبع وجود دارد. و در همه آن‌ها «مرد خاکستری» خواهم بود اگر بازی کنم.»

«جاش هاروویتس» مجری این پادکست پیش‌تر گفته بود که در این مصاحبه گاسلینگ برای بازی در نقش «گوست رایدر» (Ghost Rider) اظهار تمایل می‌کند. «ایوا مندز» همسر واقعی گاسلینگ در فیلم «گوست رایدر» مقابل «نیکلاس کیج» نقش‌آفرینی کرده است.

در بخش دیگری از این مصاحبه، گاسلینگ می‌گوید برای بازی در نقش «کن» در فیلم «باربی» زاده شده است: «همیشه یک «کن» درون من وجود داشته. تنها نقشی است که برای ایفا کردنش متولد شده‌ام، می‌توانم بگویم از یک «کنرژی» (Ken-ergy) برخوردار بوده‌ام، و این «کنرژی» حالا در من زنده است.»

گاسلینگ در مورد پروژه‌های بعدی‌اش می‌گوید: «حالا بچه دارم. حالا می‌دانم که چرا بازیگری می‌کنم و برای چه کسی بازیگری می‌کنم، بنابراین وضعیت تغییر کرده.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید