news-background
news-background

فیلم Madame Web سونی به پاییز سال ۲۰۲۳ موکول شد؛ تاریخ اکران Insidious 5؛ پخش Enola Holmes 2 در سال ۲۰۲۲

استودیوی سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم پرستاره «مادام وب» (Madame Web) را به جای ۷ ژوئیه سال ۲۰۲۳، در تاریخ ۶ اکتبر آن سال اکران می‌کند. این استودیو در ماه‌های اکتبر سال‌های اخیر فیلم‌های «ونوم» (Venom) و «ونوم ۲» (Venom: Let There Be Carnage) را اکران کرده بود و با افتتاحیه‌های ۸۰.۲ و ۹۰ میلیون دلاری رسیده بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که «داکوتا جانسون» در نقش «مادام وب» نقش‌آفرینی خواهد کرد. «اما رابرتس»، «سیدنی سویینی»، «سلست اوکانر»، «ایزابلا مرسد»، «آدام اسکات» و «طاهر رحیم» دیگز بازیگران فیلم خواهند بود. «اس.جی. کلارکسون» کارگردان و «مت سازاما» و «برک شاپلس» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود.

سونی علاوه بر این می‌گوید فیلم بدون عنوانی که با همکاری مارول ساخته شده به جای ۶ اکتبر سال آینده، در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. انتظار می‌رود این فیلم یک «مرد عنکبوتی» دیگر با «تام هالند» باشد.

فیلم «جن‌گیر پاپ» (The Pope’s Exorcist) با بازی «راسل کرو» به آوریل ۲۰۲۳ موکول شده در حالی که قسمت پنجم «موذی» (Insidious) ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ روی پرده می‌رود. «پاتریک ویلسون» برای اولین بار با «موذی ۵» روی صندلی کارگردانی یک فیلم بلند می‌نشیند.

فیلم «مردی به نام اتو» (A Man Called Otto) به کارگردانی «مارک فورستر» و بازی «تام هنکس» نیز زودتر از موعد و در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲ پخش خواهد شد و با «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) دیزنی رقابت می‌کند. سونی فیلم علمی-تخیلی «۶۵» با بازی «آدام درایور» در نقش یک فضانورد در سیاره‌ای مرموز را نیز ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ اکران خواهد کرد.

استودیوی پارامونت این هفته اعلام کرد که «مکانی آرام: روز اول» (A Quiet Place: Day One) را ۸ مارس ۲۰۲۴ روی پرده می‌برد. این فیلم به کارگردانی «مایکل سارنوسکی» قرار بود ۲۲ سپتامبر سال آینده اکران شود.

فیلم «کاش»‌ (IF) به کارگردانی «جان کرازینسکی» و بازی «رایان رینولدز» نیز بنابر اعلام پارامونت به جای ۱۷ نوامبر سال آینده، در تاریخ جدید ۲۴ مه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. کرازینسکی به همراه «فیبی والر-بریج»، «کیلی فلمینگ»، «فایونا شا» و «استیو کارل» از جمله بازیگران این فیلم خواهد بود.

نتفلیکس سه‌شنبه این هفته با انتشار یک توییت تأیید کرد که قسمت دوم «انولا هلمز» (Enola Holmes 2) را تا پایان سال ۲۰۲۲ پخش می‌کند. «میلی بابی براون» پیش‌تر تأیید کرده بود که این دنباله ساخته خواهد شد. «هری بردبیر» نیز برای کارگردانی دنباله بازمی‌گردد.

داستان قسمت اول در مورد ناپدید شدن مادر هلمز در روز تولد شانزده‌ سالگی انولا بود. او باید به کمک برادرانش مادرش را پیدا می‌کرد اما به زودی متوجه می‌شد که آن‌ها بیشتر علاقه دارند او را به مدرسه بفرستند. انولا کاری را انجام می‌داد که هر دختر جوان و جسوری در دهه‌ی ۱۸۸۰ می‌کرد – به لندن فرار می‌کرد تا مادرش را بیابد. دیگر بازیگران فیلم «هنری کویل»، «هلنا بونهام کارتر»، «عادل اختر»، «فایونا شا»، «برن گورمن» و «سوزان کوکوما» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۳۸

چه سالی بشه سال بعد 😍 هم پاتریک ویلسونو خواهیم داشت هم ستاره محبوب من رایان رینولدز

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۶

جیزز

نمایش اسپویل