news-background
news-background

پاتریک ویلسون Insidious 5 را بهار ۲۰۲۲ می‌سازد

در طول یک دهه گذشته، ژانر وحشت در هالیوود نوعی رنسانس را تجربه کرده و با استقبال بهتری از سوی سینماروها مواجه می‌شود. فیلم‌هایی چون «موروثی» (Hereditary)، «میدسامر» (Midsommar) و «ساحره» (The Witch) آغازگر این موج بودند و باعث شدند عناوینی چون «جیغ» (Scream) ریبوت شود.

اما یکی از اولین بارقه‌های احیای ژانر وحشت فیلم «موذی» (Insidious) به کارگردانی «جیمز وان» بود. پس از گذشت بیش از یک دهه از قسمت اول و تولید سه دنباله، «موذی ۵» به‌زودی وارد مرحله تولید خواهد شد.

«پاتریک ویلسون» که به‌تازگی در «سقوط ماه» (Moonfall) نتفلیکس دیده شده، در مصاحبه با «اسکرین رنت» می‌گوید: «بله، در دست ساخت است. در حال بررسی لوکیشن‌ها هستیم و فیلمبرداری را بهار آینده شروع می‌کنیم.»

ویلسون با «موذی ۵» اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان را تجربه خواهد کرد و به همراه «تای سیمپکینز» مقابل دوربین هم ظاهر خواهد شد. تنها جزئیاتی که از داستان دنباله فاش شده این است که فیلم به ۱۰ سال پس از آغاز دوران کالج «دالتون لمبرت» می‌رود. «اسکات تیمز» که «هالووین می‌کشد» (Halloween Kills) را در کارنامه دارد نویسنده فیلمنامه است.

ویلسون در «موذی: آخرین کلید» (Insidious: The Last Key) که در سال ۲۰۱۸ اکران شد نقش کوتاهی بازی کرد و برای اولین بار از سال ۲۰۱۳ و فیلم «موذی: قسمت ۲» (Insidious: Chapter 2) نقش اصلی را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید