news-background
news-background

حضور کایرا نایتلی در فیلم فندق شکن

کایرا نایتلی بازیگر 31 ساله بریتانیایی که سابقه حضور در فیلم های دزدان دریایی کارائیت و بازی تقلید را دارد ، در فیلم جدید کمپانی دیزنی که بازگویی داستان فندق شکن است حضور دارد.

پیش از این مکنزی فوی ، میستی کوپلند و مورگان فریمن برای حضور در این فیلم تایید شده اند.

این فیلم که الهام گرفته از داستان "فندق شکن و پادشاه موش نوشته ای.تی.ای هافمن است ، با نام فندق شکن و چهار قلمرو عرضه میشود. داستان فیلم در مورد یک عروسک فندق شکن است که در یک روز کریسمس زنده میشود و به جنگ پادشاه موش اهریمنی میرود.

آهنگ ساز روسی پیوتر ایلیچ چایکوفسکی به همراه رقص پردازی ماریوس پتیپا و لو ایوانف و نویسندگی الکساندرا دوما در سال 1892 داستان این فیلم را به صورت یک نمایش باله اجرا کرده اند.

لاسه هالستروم کارگردانی این پروژه را خواهد داشت و آشلیگ پاوف فیلم نامه را خواهد نوشت. مارک گوردون و گلدین گلدشنتاین کارهای تولید و تولید اجرایی فیلم را به عهده دارند. سم دیکرمن و آلیسون ارلیخمن نظارت بر پروژه را برای کمپانی دیزنی انجام میدهند.

کایرا نایتلی تاریخچه بسیار طولانی با استودیو دیزنی دارد که با مجموعه دزدان دریایی کارائیب آغاز شده است. از فیلم های اخیر او میتوان به Everest و Collateral Beauty که ویل اسمیت و کیت وینسلت نیز در آن حضور دارند و این دسامبر اکران میشود اشاره کرد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید