news-background
news-background

اولین تریلر She Said: کری مولیگان و زویی کازان مشت هاروی واینستین را باز می‌کنند

«زویی کازان» و «کری مولیگان» نقش ژورنالیست‌هایی را بازی می‌کنند که «هاروی واینستین» را رسوا کردند.

فیلم «او گفت» (She Said) یونیورسال کتاب پرفروشی به همین نام ساخته شده و افشای چند دهه آزار جنسی «هاروی واینستین» به واسطه مقاله افشاگرانه «نیویورک تایمز» را روایت می‌کند. «کری مولیگان» و «زویی کازان» در این فیلم نقش ژورنالیست‌ها «مگان توهی» و «جودی کانتور» را بازی کنند.

«ماریا شریدر» که سریال تحسین‌شده «ناراست‌کیش» (Unorthodox) را در نتفلیکس داشته کارگردان این فیلم و نگارش فیلمنامه به «ربکا لنکویتس» سپرده شده که سابقه نویسندگی برای فیلم برنده اسکار «ایدا» (Ida) را دارد.

نسخه سینمایی مانند کتاب بر روی «هاروی واینستین» یا رسوایی او تمرکز نمی‌کند، بلکه در عوض تلاش ژورنالیست‌هایی را بازگو می‌کند که اکتبر سال ۲۰۱۷ با تهدید‌های حقوقی مواجه بودند. «او گفت» سبکی شبیه به فیلم برنده اسکار «اسپات‌لایت» (Spotlight) و «همه مردان رئیس جمهور» (All the President’s Men) خواهد داشت که قدرت ژورنالیسم را نشان دادند.

توهی با بازی مولیگان در تریلر فیلم می‌گوید: «با هم، شاید بتوانید از دیگران محافظت کنیم.» کانتور اضافه می‌کند که زنان تنها در صورتی که با هم وارد عمل شوند همکاری خواهند کرد. یکی از منابع به آن‌ها می‌گوید: «این موضوع از واینستین بزرگ‌تر است. در مورد سیستمی است که از آزارگران محافظت می‌کند.» کانتور می‌گوید: «می‌توانی تصور کنی که چند هاروی آن بیرون وجود دارد؟»

دیگر بازیگران فیلم «پارتریشا کلارکسون»، «آندره براگر»، «سامانتا مورتون»، «تام پلفری» و «آدام شپیرو» خواهند بود. مولیگان و کازان هرگز در یک فیلم بلند با یکدیگر همکاری نکرده بودند، اما سال ۲۰۰۸ در تئاتر «مرغ دریایی» (The Seagull) چخوف روی صحنه رفته‌اند.

«او گفت» ۱۸ نوامبر اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید