news-background
news-background

30NAMA Party: هفته پنجاه و هفتم

در پنجاه و هفتمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «برخیز» (Rise 2022) به کارگردانی «اکین اوموتوسو» و با بازی «مانیش دایال»، «ماکسیمیلیانو هرناندز»، «تیلور نیکلز» و «اوچه اگادا» پخش خواهد شد. این فیلم از منتقدین امتیاز ۹۵ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

داستان این فیلم بیوگرافی در مورد سرگذشت واقعی سه برادری است که برای اولین بار در تاریخ لیگ ان‌بی‌ای قهرمان می‌شوند. «برخیز» که اولین پروژه دیزنی بود که به صورت کامل در یونان فیلمبرداری شد، ۲۴ ژوئن در دسترس مشترکین دیزنی+ قرار گرفت.

«محبوب میلیون دلاری» (Million Dollar Baby) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» پنجاه و هفتم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «کلینت ایستوود» و بازی ایستوود، «هیلاری سوانک» و «مورگان فریمن» در سال ۲۰۰۴ اکران شد و در حالی که با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده بود ۲۱۶ میلیون دلار فروخت. اسکار بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن نقش اول برای سوانک، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل، و بهترین کارگردانی از جمله دستاوردهای این فیلم در اسکار هفتاد و هفتم بودند.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۳ و ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید