news-background
news-background

اولین تریلر رسمی Orphan: First Kill: بازگشت ایزابل فورمن در نقش استر

[حاوی اسپویلر از فیلم «یتیم»]

یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های شرور ژانر وحشت در قرن بیست و یکم به سینما بازخواهد گشت. پارامونت از اولین تریلر رسمی فیلم «یتیم: اولین قتل» (Orphan: First Kill) به کارگردانی «ویلیام برنت بل» که دنباله‌ای برای یک فیلم ترسناک کالت است رونمایی کرد.

«لینا کلامر» در «اولین قتل» به نویسندگی «دیوید کاگشال»، از آسایشگاه روانی گریخته و با جعل هویت دختر یک خانواده ثروتمند به آمریکا سفر می‌کند. اما زندگی جدید لینا به عنوان استر او را در مقابل مادری با بازی «جولیا استایلز» قرار می‌دهد که به هر قیمتی از خانواده‌اش محافظت می‌کند. فورمن در در قسمت اول ۱۲ ساله بود به‌رغم رسیدن به ۲۵ سالگی نقش قبلی خود را تکرار کرده است.

قسمت اول «یتیم» در سال ۲۰۰۹ اکران شد و علاوه بر فرمن، «ورا فارمیگا» و «پیتر سارسگارد» در آن ایفای نقش کردند. این فیلم در آمریکا ۴۱.۵ میلیون دلار و در سراسر دنیا ۷۸ میلیون دلار فروخت. فورمن در آن فیلم نقش یک دختر روسی ۹ ساله به حضانت گرفته شده در خانواده کولمن را روایت کرد. استر در این خانواده خشونت عجیب و بزرگسالانه‌ای از خود نشان می‌دهد. در پایان فیلم فاش شد که استر در واقع زنی ۳۳ ساله با یک اختلال هورمونی است که باعث شده یک کودک به نظر برسد.

«الکس میس»، «هل سداف» و «ایتان اروین» با کمپانی «دارک کسل» و «دیوید لسلی»، «جانسون مک‌گلدریک»، «جن گورتن» و «جوسی لیانگ» با کمپانی «ای‌وان» تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

«یتیم: قتل اول» ۱۹ آگست در سالن‌های سینما و پلتفرم پارامونت+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۱

جالب بود دیگه نیازی نیست فیلم رو ببینم

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۴۷

داستان فیلم اولی رو هم که لو دادین که.

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۷

این چه تریلریه. کل داستانو لو داد که

نمایش اسپویل