news-background
news-background

آلدن ارنرایک به سریال Ironheart مارول پیوست

«آلدن ارنرایک» بازیگر فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) به فیلم ابرقهرمانی «آیرون‌هارت» (Ironheart) مارول برای دیزنی+ ملحق شد. ارنرایک در این سریال به «دامینیک تورن» می‌پیوندد که پیش‌تر به عنوان بازیگر نقش «ریری ویلیامز» معرفی شده بود. «آنتونی راموس»، «منی مونتانا» و «لیریک راس» دیگر بازیگرانی‌اند که در این مجموعه تلویزیونی نقش‌آفرینی می‌کنند.

«ورایتی» پیش‌تر گزارش داده بود که «چینا هاج» سرپرست نویسندگان «آیرون‌هارت» خواهد بود. تولید این سریال اولین بار دسامبر سال ۲۰۲۰ تأیید شد. «آیرون‌هارت» نامی ابرقهرمانی برای «ریری ویلیامز» ۱۵ ساله است، دانش‌آموزی که زره «مرد آهنی» خودش را می‌سازد و سرانجام تأییدیه‌ «تونی استارک» را هم می‌گیرد. این شخصیت در کامیک «مرد آهنی شکست‌ناپذیر» معرفی شد و در کنار «کامالا خان» (خانم مارول) و «مرد عنکبوتی» نقشی کلیدی در موج جدید ابرقهرمانان مارول از جنسیت‌ها و نژادهای مختلف ایفا کرد.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تابستان سال ۲۰۲۱ تأیید کرد که ترون نقش «آیرون‌هارت» را برای اولین بار در «واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) بازی خواهد کرد.

ارنرایک سابقه بازی در فیلم «درود بر سزار!» (Hail Caesar!) برادران کوئن را دارد و به «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» ملحق شده است. سریال «دنیای قشنگ نو» (Brave New World) او نیز در پیکاک پس از یک فصل کنسل اعلام شد.

هفته گذشته گزارش شد که استودیوی مارول در کامیک کان سن‌دیه‌گو امسال حضور خواهد داشت. انتظار می‌رود در این رویداد جزئیات بیشتری از سریال «آیرون‌هارت» فاش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید