news-background
news-background

اولین تصاویر از الیویا کولمن در سریال Great Expectations

بی‌بی‌سی و اف‌اکس اولین تصاویر رسمی از «الیویا کولمن» در سریال «آرزوهای بزرگ» (Great Expectations) را رونمایی کردند. کولمن در این سریال نقش «خانم هاویشام» را بازی می‌کند در حالی «فین وایت‌هد» بازیگر «دانکرک» (Dunkirk) در نقش «پیپ» ظاهر خواهد شد. «استیون نایت» خالق «پیکی بلایندرز» نویسنده این اقتباس از اثر کلاسیک «چارلز دیکنز» است.

«استیون نایت» نویسنده تمامی شش اپیزود این مینی‌سریال و به همراه «تام هاردی»، «ریدلی اسکات»، «دین بیکر»، «کیت کرو» و «مونا قریشی» تهیه‌کننده آن خواهد بود. دیگر بازیگران سریال «جانی هریس»، «اشلی توماس»، «شلوم برن-فرانکلین»، «هیلی اسکوایرز»، «اوون مک‌دانل»، «تریستان گراول» و «مت بری» خواهند بود.

«آرزوهای بزرگ» دومین اقتباس نایت از آثار دیکنز پس از «سرود کریسمس» (A Christmas Carol) است. نایت سال گذشته گفته بود: «اقتباس از آثار دیکنز لذت‌بخش است. من «آرزوهای بزرگ» را به دلیل مطابقتش با زمانه امروز برای سریال بعدی تلویزیونی‌ام انتخاب کردم. داستانی در مورد تحرک اجتماعی و نابرابری طبقاتی، از زاویه دید اول شخصی به شدت احساسی و فردی. داستان پیپ برای من به عنوان فرزند یک آهنگر، بسیار ویژه است.»

فیلمبرداری «آرزوهای بزرگ» در جنوب انگلستان ادامه دارد. این سریال در بریتانیا از بی‌بی‌سی وان پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید