news-background
news-background

سریال‌هایی که ژوئیه ۲۰۲۲ منتظرشان هستیم

تارون اجرتون، ویلیام جکسون هارپر، کریس پرت و دومینیک موناگان در یک ماه آینده به تلویزیون می‌آیند.

 

در طول یک ماه آینده، کریس پرت و نیتان فولر به سریال‌های جدیدی به تلویزیون بازمی‌گردند و ری لیوتا در کنار تارون اجرتون آخرین نقش تلویزیونی خود را به جا می‌گذارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین عناوین تلویزیونی جدید و بازگردنده ماه ژوئن ۲۰۲۲ فهرست شده است.

 

ترمینال لیست (‍The Terminal List) – پرایم ویدیو

تاریخ پخش: ۱ ژوئیه

«ترمینال لیست» سرگذشت ریس با بازی کریس پرت را بازگو می‌کند که جوخه‌ او در یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا مورد تهاجم قرار می‌گیرد. او پس از بازگشت به خانه در حالی که سعی دارد خاطرات آن حادثه را فراموش کند، متوجه می‌شود که نیروهایی علیه او فعالیت می‌کنند. این سریال درام از رمانی به همین نام نوشته جک کار اقتباس و توسط ام‌آر‌سی تله‌ویژن به تولید رسیده است. دیگر بازیگران سریال کنستانس وو، تیلیو کیچ، جین تریپلهورن، رایلی کیو، آرلو مرتز، جی کورتن»، جی‌دی‌ پاردو، پاتریک شوارزنگر، استیون بیشاپ، تاینر راشینگ، جارد شا، کریستینا ویدال، نیک چینلاند، متیو راچ، وارن کول و الکسیس لودر خواهند بود.

 

صحراهای آمریکا با باراتونده ترستون (America Outdoors with Baratunde Thurston) – پی‌بی‌اس

تاریخ پخش: ۵ ژوئیه

ترستون در این مجموعه برای شبکه پی‌بی‌اس راه‌های مختلفی که مردم در سراسر آمریکا وقت خود را در خارج از منزل می‌گذرانند تجلیل می‌کند. از گردشگران معمولی گرفته تا کسانی که زندگی خود را در طبیعت می‌سازند، کسانی که در این سریال ظاهر می‌شوند با تأثیرات آینده مبهم آب‌وهوای و تغییر دسترسی به فضاهای عمومی مواجه شده‌اند. ترستون در اپیزودهای این سریال به ساحل شرقی و غربی ایالات متحده سفر خواهد کرد، در حالی که به سمت شمال و آیداهو و مینه‌سوتا نیز می‌رود.

 

مگی (Maggie) – هولو

تاریخ پخش: ۶ ژوئیه

ربکا ریتنهاوس در این سریال ماوراءالطبیعی نقش شخصیت به نام مگی را بازی می‌کند که زندگی غرمتعارفی دارد  و می‌تواند آینده اطرافیانش را ببیند. این توانایی زمانی شروع به ایجاد مشکل می‌کند که وارد رابطه عاشقانه خود او نیز می‌شود. دیوید دل ریو، نیکول ساکورا، لئوناردو نام، آنجلیک کابرال، ری فورد، کلویی بریجز، کری کنی و کریس الیوت نقش افرادی را بازی می‌کنند که تحت تأثیر بینش مگی قرار گرفته‌اند. جاستین آدلر و مگی مول نویسندگان این سریال بوده‌اند.

 

مونهیون (Moonhaven) – ای‌ام‌سی+

تاریخ پخش: ۷ ژوئیه

در این مجموعه که در دو قرن آینده اتفاق می‌افتد، یک کلونی زیبا روی ماه، اسرار انبوهی از مشکلات اجتماعی و زیست‌محیطی زمین را در خود نگه داشته. هنگامی که یک مأموریت دیپلماتیک در مونهیون به مشکل برخورد می‌کند، این وظیفه یک خلبان ساکن زمین (اما مک دونالد) و یک کارآگاه قمری (دومینیک موناگان) است که از وقوع فاجعه برای همه افراد از هر دو دنیای خود جلوگیری کنند. این سریال توسط پیتر اوکو، نویسنده سابق «لژ ۴۹» پدید آمده و بازیگران دیگری چون جو مانگانیلو، آمارا کاران، آیلت زورر، کادیم هاردیسون و یازمین نیول در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

پرنده سیاه (Black Bird) – اپل تی‌وی+

تاریخ پخش: ۸ ژوئیه

داستان سریال از کتاب خاطرات «رفاقت با شیطان» (In With the Devil) نوشته جیمز کین و هیلل لوین اقتباس شده آخرین پروژه تلویزیونی ری لیوتا است که ۲۶ مه در سن ۶۷ سالگی از دنیا رفت. تارون اجرتون، پل والتر هاوزر، گرگ کینر، و سپیده معافی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی خواهند بود. سریال «پرنده سیاه» از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده و سرگذشت «جیمی کین» فرزند «جیم کین بزرگ» با بازی اجرتون را روایت می‌کند که یک قهرمان فوتبال است و به ۱۰ سال حبس محکوم شده. او این انتخاب را دارد که یا وارد زندانی فوق-امنیتی شده و با جنایتکاران رابطه دوستانه برقرار کند، و یا در همان جایی که هست بماند و دوران محکومیتش را به صورت کامل بگذراند و مورد عفو قرار نگیرد.

 

نقطه تحریک (Trigger Point) – پیکاک

تاریخ پخش: ۸ ژوئیه

دو مأمور  با بازی ویکی مک‌کلور و آدریان لستر در این سریال بریتانیایی که در ابتدا در اوایل سال جاری از آی‌تی‌وی پخش شد، خود را در میانه یک نقشه تروریستی احتمالی می‌بینند. در حالی که این دو مأمور بمب‌های فیزیکی و استعاری خنثی می‌کنند و در حالت آماده‌باش قرار دارند، این حس رو به تشدید وجود دارد که بخش آنها ممکن است به اندازه خود لندن هدف حملات احتمالی باشد.

 

اسکای‌مد (SkyMed) – پارامونت+

تاریخ پخش: ۱۰ ژوئیه

این درام پزشکی کانادایی نه تنها تلاش‌های اضطراری در مناطق دورافتاده کانادا را دنبال می‌کند، بلکه بازیگران اصلی آن نقش خدمه پرستاران پرواز را بازی می‌کنند که باید شرایط مرگ یا زندگی را روی هوا مدیریت کنند. ناتاشا کالیس، ایس ناجیوون، مورگان هولمستروم، پرانیت آکیلا، توماس المز، مرسدس موریس، کیون کلارک و بریدن کلارک از جمله بازیگران این سریال بوده‌اند که محصول مشترک استودیوهای سی‌بی‌سی کانادا و سی‌بی‌اس آمریکا است.

 

گروه اعظم (Supreme Team) – شوتایم

تاریخ پخش: ۱۰ ژوئیه

مستند سه اپیزودی نصیر جونز و پیتر جی اسکالتر نگاهی می‌اندازد به محله کویینز از زاویه دید دو مردی که در شکل‌گیری‌اش نقش داشتند. کنت مک‌گریف اعظم و جرالد میلر پرنس  رهبران «گروه اعظم» بودند که در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ فعالیت‌های تبهکارانه جامائیکای جنوبی را مدیریت می‌کردند. این سریال از مصاحبه‌هایی با این دو مرد و نیز اشانتی، اریک آدامز و دیگران تشکیل شده و از تأثیر «گروه اعظم» بر سیاست و زندگی روزمره در نیویورک سیتی می‌گوید.

 

همه‌چیز زباله است (Everything’s Trash) – فریفرم

تاریخ پخش: ۱۳ ژوئیه

مجموعه مقالات فیبی رابینسون در سال ۲۰۱۸ با عنوان «همه‌چیز زباله است، اما اشکالی ندارد» در مورد قرار ملاقات، سلامت روان، انتظارات اجتماعی و پرهیز رسانه‌ای بود. این سریال جدید برگرفته از آن نوشته روی فیبی متمرکز است، که مانند رابینسون اتفاقاً یک پادکستر مشهور است که سعی می‌کند راه خود را از میان همه موانعی که نیویورک بر سر راهش قرار می‌دهد پیدا کند. رابینسون در کنار جردن کارلوس، توکارا کش، نکا اوکافور، موزس استورم ایفای نقش می‌کند.

 

رزیدنت ایول (Resident Evil) – نتفلیکس

تاریخ پخش: ۱۴ ژوئیه

این سریال هشت اپیزودی که داستانی در سال ۲۰۳۶ اما در دو خط زمانی روایت می‌کند. در خط زمانی اول، جید و بیلی وسکر خواهران چهارده ساله به شهر صنعتی راکون سیتی می‌روند و دوران نوجوانی خود را در آنجا سپری می‌کنند. اما هرچه بیشتر در این شهر می‌مانند بیشتر متوجه می‌شوند که آنگونه که به نظر می‌رسد نیست و اینکه شاید پدرشان اسرار شومی در سینه داشته باشد. اسراری که شاید دنیا را به تباهی بکشاند. در خط زمانی دوم، که در بیش از یک دهه آینده روی می‌دهد، کمتر از پانزده میلیون انسان بر روی زمین باقی مانده‌اند و بیش از شش میلیارد هیولا – انسان‌ها و جانورانی که به تی-ویروس مبتلا شده‌اند. جید که اکنون سی ساله شده، در «دنیای جدید» برای بقا تلاش می‌کند، در حالی که خاطراتش از گذشته – در مورد خواهر و پدر و خودش – دست از سرش برنمی‌دارد.

 

۱۰۱ مکان برای مهمانی پیش از مرگ (101 Places to Party Before You Die) – ترو‌تی‌وی

تاریخ پخش: ۱۴ ژوئیه

این مجموعه تلویزیونی که آدام پالی و جان گابروس را با چند دوربین‌شان دنبال می‌کند احتمالاً صرف نظر از کاری که انجام می‌دهند، سرگرم‌کننده خواهد بود. این زوج کمدین، سفر آغاز می‌کنند و آخر هفته را در مکان‌های مختلف سراسر آمریکا می‌گذرانند. در آن چند روز، می‌خورند، می‌آشامند و جاذبه‌های محلی را در مناطق مختلف از جمله هاوایی، شمال غربی اقیانوس آرام، جرجیا و ویرجینیا، جشن می‌گیرند.

 

تمرین (The Rehearsal) – اچ‌بی‌او

تاریخ پخش: ۱۵ ژوئیه

نیم دهه از زمانی که فیلم «نیتان برای تو» (Nathan for You) به پایان رسید می‌گذرد. نیتان فیلدر، بازیگر کمدی بازیگوش، حالا با سریال جدیدی بازگشته که به نظر می‌رسد قوانین واقعیت را بیشتر تغییر می‌دهد. در این مجموعه، فیلدر یک آزمایش عظیم را تجربه می‌کند تا آماده چالش‌های زندگی شود. این سریال ساختاری شبیه به «سینکدوک، نیویورک» (Synecdoche, New York) دارد.

 

رپ شت (Rap Sh!t) – اچ‌بی‌او مکس

تاریخ پخش: ۲۱ ژوئیه

سریال جدیدی که ایسا ری برای اچ‌بی‌او تولید کرده یک کمدی به نام «رپ شت» در مورد دو دوست با بازی آیدا عثمان و کامیلیون است که سعی می‌کنند دنیای رپ میامی را متحول کنند. جونیکا بوث، دیوان ترل و آر‌جی سایلر دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

 

دروغ‌گوهای کوچک زیبا: گناه اصلی (Pretty Little Liars: Original Sin) – اچ‌بی‌او مکس

تاریخ پخش: ۲۸ ژوئیه

پس از آنکه این سریال در شبکه فریفرم به عنوانی پرچمدار تبدیل شد، سومین اسپین‌آف «دروغ‌گوهای کوچک زیبا» به شهری متفاوت با راز دیگری که برای دهه‌ها پنهان شده سفر می‌کند. بیلی مدیسون، چندلر کینی، زاریا، مالیا پایلز و مایا رفیکو در نقش نسل جدیدی از دوستان بازی می‌کنند که با تاریخ آشفته شهرشان روبرو می‌شوند. روبرتو آگیره-ساکاسا و لیندسی کالهون برینگ پس از همکاری در «ماجرا‌جویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» نویسندگان این سریال خواهند بود.

 

اقامتگاه (The Resort) – پیکاک

تاریخ پخش: ۲۸ ژوئیه

«اقامتگاه» تازه‌ترین ساخته اندی سیارا نویسنده فیلم «پالم اسپرینگز» است که در ساندنس درخشید. به نظر می‌رسد که مخاطب هر چه کمتر از این سریال بداند بهتر است، اما در فصل هشت اپیزود «اقامتگاه» زوجی با بازی ویلیام جکسون هارپر و کریستین میلیوتی را در سفری به مناسبت سالگرد ملاقاتشان به منطقه‌ای گرمسیری دنبال می‌کند. برنامه‌های آن‌ها برای اقامتی آرام در استراحتگاه به هم می‌ریزد وقتی در یکی از بدنام‌ترین پرونده‌های راکد منطقه گرفتار می‌شوند. نیک آفرمن، اسکایلر گیسوندو، دیلن بیکر، مایکل هیچکاک و بن سینکلر که کارگردان نیمه اول فصل است، از جمله دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

 

دختران کاغذی (Paper Girls) – پرایم ویدیو

تاریخ پخش: ۲۹ ژوئیه

یک روز بعد از هالووین در سال ۱۹۸۸ چهار دوست جوان به طور تصادفی و غیرقابل توضیحی به سال ۲۰۱۹ منتقل می‌شوند. هریک از این دختران وقتی با خود بزرگسال خود رو در رو می‌شوند، به نقاط قوت خود پی می‌برند در حالی که سعی می‌کنند راهی برای بازگشت به گذشته پیدا کنند و در عین حال دنیای آینده را نجات دهند. این سریال اقتباسی است از کامیک‌هایی به همین نام نوشته برایان کی. وان و کلیف چیانگ که کامرین جونز، رایلی لای نلت، سوفیا روزینسکی، فینا استرازا، الی وونگ، نیت کرودری و آلینا پورتر در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

سطح (Surface) – اپل تی‌وی+

تاریخ پخش: ۲۹ ژوئیه

گپگپ امباتا-را در این سریال نقش سوفی بازی می‌کند که هنوز در حال بازیافتن حافظه و بهبودی پس از یک تصادف دردناکی است. او هر چه بیشتر تلاش می‌کند آنچه را که به خاطر نمی‌آورد بازیابی کند، بیشتر متوجه می‌شود که داستان اتفاقی که برای او افتاده ممکن است حقیقت کامل نباشد. سام میلر، کارگردان «می‌توانم نابود کنم» (I May Destroy You) نیمی از این سریال به نویسندگی ورونیکا وست را کارگردانی کرده است. در سه قسمت اول اولیور جکسون-کوئن، استفان جیمز، آری گرینور، ماریان ژان باپتیست، فرانسوا آرنو و میلی برادی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

سریال‌های بازگردنده ماه ژوئیه ۲۰۲۲:

برادر بزرگ (Big Brother)، فصل بیست و چهارم – ۶ ژوئیه

بهتر است با سال تماس بگیرید (Better Call Saul)، بخش دوم از فصل ششم و پایانی – ۱۱ ژوئیه

در تاریکی چه می‌کنیم‌ (What We Do in the Shadows)، فصل چهارم – ۱۲ ژوئیه

مخالفان خورشیدی (Solar Opposites)، فصل سوم – ۱۳ ژوئیه

تخت گاز (Top Gear)، فصل سی و دوم – ۱۴ ژوئیه

ویرجین ریور (Virgin River)، فصل چهارم – ۲۰ ژوئیه

داستان‌های ترسناک آمریکایی (American Horror Stories)، فصل دوم – ۲۱ ژوئیه

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید