news-background
news-background

فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning: انتشار تصویر جدیدی از بازی تام کروز با مرگ در روز تولد ۶۰ سالگی‌اش

کارگردان «مأموریت غیرممکن ۷» در روز تولد ۶۰ سالگی کروز تصویر جدیدی منتشر کرده است.

«کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی قسمت اول» (Mission: Impossible - Dead Reckoning) همزمان با شصتمین سالگرد تولد «تام کروز»، تصویر جدیدی از این بازیگر منتشر کرده است.

فیلمبرداری دنباله این فیلم (Dead Reckoning Part Two) آغاز شده و تابستان سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. کروز در این تصویر که وعده یکی از خطرناک‌ترین صحنه‌های بدلکاری کارنامه او را می‌دهد، از یک هواپیمای دوباله آویزان شده است. اولین تریلر قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» ماه گذشته رونمایی شده بود.

کروز این روزها «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را روی پرده دارد که به تازگی از فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری عبور کرده و به پرفروش‌ترین فیلم کارنامه کروز تبدیل شده است.

«سایمون پگ»، «وینگ ریمز»، «ربکا فرگوسن»، و «ونسا کربی» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» خواهند بود. چهره‌های جدید چندگانه نیز «هیلی آت‌ول» و «پام کلمنتیف» بوده‌اند.

کروز پیش‌تر در مورد مصائب تولید فیلم در کشورهایی چون امارات متحده، نروژ و ایتالیا با وجود محدودیت‌های مسافرت در حین پاندمی به «امپایر» گفته بود: «باید پروتکل‌هایی با همکاری استودیوها و کمپانی‌های بیمه ایجاد و طبق قوانین هر کشور عمل می‌کردیم. باید به آن‌ها اطمینان خاطر می‌دادیم که قرار است چگونه فیلم را در آن کشورها بسازیم. گاهی پیش می‌آمد که می‌گفتند: «این کار ممکن نیست.» اما من دائماً می‌گفتم: «ممکن است.»»

پارامونت «مأموریت غیرممکن ۷» را ژوئیه ۲۰۲۳ و قسمت هشتم را ژوئن ۲۰۲۴ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۲۷

سریع و خشنم دارن کش میدن...! تام کروزم یک تنه داره اینو کش میده از جون و دل مایه میذاره دمش گرم

نمایش اسپویل