news-background
news-background

پنجاهمین فیلم وودی آلن به زبان فرانسوی ساخته خواهد شد: «شاید فیلم آخر باشد.»

فیلم بعدی «وودی آلن» که ممکن است آخرین فیلم بلند او باشد دیالوگ انگلیسی نخواهد داشت. این فیلمساز ۸۲ ساله در مصاحبه با «لو ژورنال دو دیمانش» می‌گوید سپتامبر آینده به پاریس سفر خواهد کرد تا پنجاهمین فیلمش را بسازد. او اضافه می‌کند: «شاید فیلم آخر باشد.»

مراحل پیش‌تولید این پروژه از دو سال قبل آغاز شده اما کووید-۱۹ تولید را به تأخیر انداخت. آلن می‌گوید: «در عین غافلگیری، سرمایه این پروژه در ایالات متحده تأمین شد، اما بازیگران انتخاب شده همگی فرانسوی‌اند و فیلم به فرانسوی ساخته خواهد شد.»

از داستان این فیلم جزئیاتی فاش نشده اما آلن می‌گوید: «داستان شباهت‌هایی به «امتیاز نهایی» (Match Point) خواهد داشت – گونه‌ای تریلر عاشقانه و سمی.»

این احتمال وجود دارد که این فیلم در هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن اکران شود. آلن در سال ۲۰۱۱ فیلم «نیمه‌شب در پاریس» (Midnight in Paris) را در فرانسه با بودجه ۱۷ میلیون دلاری تولید کرد. در آن فیلم «اوون ویلسون»، «ریچل مک‌آدامز»، «ماریون کوتیار»، «کتی بیتس»، «آدرین برودی»، «مایکل شین» و «تام هیدلستون» نقش‌آفرینی کردند.

آلن به تازگی در مصاحبه زنده با «الک بالدوین» گفته است که شاید «یک یا دو فیلم دیگر» بسازد: «وقت زیادی را در خانه به نوشتن گذراندم. نمایشنامه‌های زیادی را نوشتم… با خود فکر کردم: «اگر فیلم نمی‌ساختم چه می‌شد؟ این‌گونه زندگی کردن خوشایند است.» اما بعد گفتم: «خوب، شاید یک یا دو فیلم دیگر بسازم.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید