news-background
news-background

کارگردان Thor: Love and Thunder: باید شباهت‌های Gorr و Voldemort را کاهش می‌دادیم

إ

«گور خداکش» با بازی «کریستین بیل» در فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» معرفی خواهد شد اما ظاهر این شخصیت شرور با آنچه در کتاب‌های مصور مارول نشان داده شده، تفاوت‌هایی دارد. در هر دو نسخه، «گور» یک جانور دو پای بیگانه است، اما در نسخه سینمایی پیچک‌های نمادین او که اطراف سرش دیده می‌شد حذف شده است. تغییر دیگر ردای سیاه او و اضافه شدن بینی خواهد بود.

وایتیتی در مصاحبه با «آی‌جی‌ان» می‌گوید مقایسه‌های اجتناب‌ناپذیر میان «گور» و «لرد ولدمورت» از دنیای «هری پاتر» (Harry Potter) باعث شده تغییراتی در نسخه سینمایی صورت بگیرد.

کارگردان «عشق و تندر» می‌گوید: «متأسفانه چهره او در کامیک‌ها یادآور ولدمورت است. بنابراین فکر کردم: «مردم ناخواسته این ارتباط را برقرار می‌کنند.» این بود که تصمیم گرفتیم از آن طراحی فاصله بگیریم و اجزای اصلی و لحن را حفظ کنیم، و اینکه او شمشیری حمل می‌کند. در واقع، سرگذشت او برای ما بسیار مهم بود.»

بیل پیش‌تر در مورد تفاوت‌های نسخه سینمایی «گور» گفته بود: «قبل از این فیلم نقشی بازی کرده بودم که نیاز بود عضله نداشته باشم. و بعد تصاویر این شخصیت را دیدم و فکر کردم: «خوب، امکانش وجود ندارد... و زیرپوشی که به تن دارد.» در کتاب‌های کامیک او از نظر جسمانی شخصیتی است که مهم است. و من فکر کردم: «با شرایطی که دارم ممکن نیست. ما به معنای واقعی کلمه فقط سه روز میان این فیلم و سفر به استرالیا و قرنطینه شدن و چنین چیزهایی وقت داریم.» معمولاً تمایل دارم که بین پروژه‌ها وقت بیشتری داشته باشم، اما پاندمی باعث شد که به آن شکل پیش برویم.»

«ثور اودینسون» با بازی «کریس همسورث» در این فیلم چکش نمادین «میولنیر» را به «ثور توانا» یا «جین فاستر» با بازی «ناتالی پورتمن» می‌سپارد تا بیماری او را درمان کند. «تسا تامپسون»‌ در نقش «والکری»، «جیمی الکساندر» در نقش «لیدی سیف» و بعضی از اعضای «نگهبانان کهکشان» از جمله «کریس پرت» در نقش «استار لرد» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«ثور: عشق و تندر» ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید