news-background
news-background

سیگورنی ویور در Avatar 2 نقش یک نوجوان را بازی می‌کند

تا اکران فیلم «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) «جیمز کامرون» تنها چند ماه باقی مانده اما در مورد بازگشت «سیگورنی ویور» در نقش «دکتر گریس آگوستین» که در قسمت اول کشته شد ابهاماتی وجود داشت. ویور ۷۲ ساله به تازگی در مصاحبه با «امپایر» فاش کرده است که او نه تنها نقش شخصیت جدیدی را بازی می‌کند، بلکه در «راه آب» یک نوجوان ناوی و دختری خواهد بود که جیک (سم ورثینگتون) و نیتیری (زویی سالدانا) او را به فرزندی پذیرفته‌اند.

ویور به «امپایر» می‌گوید نقش شخصیتی به نام «کیری» را بازی می‌کند و با تکنولوژی موشن-کپچر سن او کاهش پیدا کرده: «فکر می‌کنم همه ما به یاد می‌آوریم که در سنین نوجوانی چه احساسی داشته‌ایم. من به یاد می‌آورم. وقتی ۱۱ ساله بودم حدود ۱.۳ متر بودم. احساسی قوی داشتم که «کیری» در بسیاری از مواقع شرم‌زده است. در جستجوی خودش است. هیجان‌زده بودم که جیم این چالش را پیش روی من گذاشت.»

کامرون که در «بیگانگان» (Aliens) با ویور همکاری کرده اضافه می‌کند: ‌«به عنوان یک چالش بازیگری، بسیار مهم بود. بازیگری ۶۰ و چند ساله خواهیم داشت که نقش شخصیتی با [چند دهه سن کمتر] را بازی می‌کند. سیگ معتقد بود که بسیار لذت‌بخش است.»

ویور در سن ۷۰ سالی در «راه آب» مقابل دوربین رفته است. کامرون می‌گوید: «سیگورنی جوان‌تر شد. جوان‌تر به نظر رسید، انرژی بیشتری داشت، و در تمام مدت فیلمبرداری موشن-کپچر از نقش «کیری» بیرون نیامد. چهره‌ای تابان داشت و چابک بود و روحیه‌ای بازیگوش.»

ویور نیز مانند «کیت وینسلت» برای فیلمبرداری صحنه‌های زیر آب باید نفس‌اش را حبس می‌کرد. او هرچه بیشتر نفس در سینه حبس می‌کرد، عوامل مدت بیشتری امکان فیلمبرداری پیدا می‌کردند.

در سال ۲۰۲۰ گزارش شد که ویور و دیگر بازیگران باید می‌آموختند که در حین برداشت پشت برداشت درون یک مخزن آب غول‌پیکر چشمان خود را نیمه بسته نکنند و دهان خود را محکم نبندند – واکنش‌هایی طبیعی که در زمان غواصی روی می‌دهد. او باید وزنه‌هایی به پای خود می‌بست و غواصانی حرفه‌ای در زمان‌های مشخص به سرعت او را به سطح آب بازمی‌گرداندند.»

«آواتار: راه آب» ۱۶ دسامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید