news-background
news-background

30NAMA Party: هفته پنجاه و پنجم

در پنجاه و پنجمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «مردی از تورنتو» (The Man From Toronto) به کارگردانی «پاتریک هیوز» و با بازی «کوین هارت» و «وودی هارلسون»  پخش خواهد شد. «مردی از تورنتو» از منتقدین امتیاز ۲۸ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

هارت در این فیلم نقش مشاور فروشی را بازی می‌کند که برای گذراندن تعطیلات به یک کابین اشتباهی وارد می‌شود و خودش را به دردسر می‌اندازد. به محض ورود، هارت باید وانمود کند که یک قاتل حرفه‌ای است تا بتواند جانش را نجات دهد. با این حال سازمان سیا از او می‌خواهد هویتش را فاش نکند تا بتوانند مردی اهل تورنتو با بازی هارلسون را ردیابی کنند. هارت و هارلسون در «مردی از تورنتو» با «پاتریک هیوز» همکاری کرده‌اند که سابقه کارگردانی «بی‌مصرف‌ها ۳» (The Expendables 3) و «بادیگارد آدمکش» (The Hitman’s Bodyguard) را دارد. «کیلی کوئوکو»، «جزمین متیوز»، «لیلا لورن»، «پیرسون فوده»،  و «الن بارکین» از جمله دیگر بازیگران فیلم به نویسندگی «تاد بلک»، «جیسون بلومنتال» و «استیو تیچ» خواهند بود.

«برف‌شکاف» (Snowpiercer 2013) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» پنجاه و چهارم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «بونگ جون هو» و بازی «کریس اوانز»، «کانگ-هو سونگ»، «اد هریس»، «جان هارت» و «تیلدا سویینتون» در سال ۲۰۱۳ اکران شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۵ درصد دریافت کرد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۳۰ ژوئن و ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۹ و ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید