news-background
news-background

باز لورمن کات شش ساعته فیلم Australia را منتشر می‌کند

«باز لورمن» فیلم «استرالیا» (Australia) را به یک سریال تبدیل می‌کند. این فیلم با بازی «نیکول کیدمن» و «هیو جکمن» که نامه عاشقانه‌ای بود به وطن فیلمساز، بیش از یک دهه قبل با استقبال گرمی مواجه نشد اما در سال‌‌های بعد مخاطبین به لطف پلتفرم‌های استریم و شبکه‌های کابلی بیشتر از آن قدرشناسی کردند.

لورمن حالا تصمیم گرفته که فیلم «استرالیا» را به شکل یک مینی‌سریال شش اپیزودی به نام «فاراوی دونز» (Faraway Downs) از شبکه هولو و دیزنی+ در بازارهای بین‌المللی پخش کند و اقدامی شبیه به «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» (Justice League) انجام دهد.

کات شش اپیزودی کارگردان برای «استرالیا» زمستان آینده پخش خواهد شد و نگاهی دقیق‌تر و گسترده‌تر به داستان می‌اندازد. لورمن و همکارانش حتی وعده پایانی متفاوت با موسیقی به‌روزرسانی‌شده را داده‌اند.

لورمن می‌گوید فیلم «استرالیا» اگرچه وجود مستقل خودش را دارد، اما این سریال روایتی دیگر خواهد داشت و گره‌های داستانی متفاوتی را در بر می‌گیرد که تنها در مدیوم تلویزیون نمایش آن‌ها امکان‌پذیر است.

داستان فیلم در مورد زنی انگلیسی به نام «لیدی سارا اشلی» با بازی کیدمن بود که به دنبال مرگ همسرش در «فاراوی دونز» یا «تپه‌های دوردست» استرالیا ساکن شده است. وقتی بارون‌های استرالیایی برای تصاحب ملک او نقشه می‌کشند، او با یاری یک گله‌دار با بازی جکمن از مزرعه‌اش محافظت می‌کند.

لورمن فیلم «الویس» (Elvis) را در آمریکای شمالی روی پرده دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۴۷

از نيكول كيدمن قراره چيز جديدي ببينيم؟؟؟

نمایش اسپویل