news-background
news-background

فیلم محبوب آنیا تیلور-جوی به وقت افسردگی

«آنیا تیلور-جوی» که اخیراً با حلقه‌ای در دست دیده شده و شایعه نامزدی با دوست پسرش «مالکم مک‌ری» را تقویت کرده، چندی پیش در مصاحبه با «لترباکسد» فاش کرد که وقتی «وضعیت دنیا» او را افسرده می‌کند چه فیلمی را می‌بیند.

این بازیگر ۲۶ ساله که اخیراً در «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) بی‌بی‌سی و «شمالی» (The Northman) دیده شده و این روزها برای بازی در «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جرج میلر» در سیدنی استرالیا به سر می‌برد، پیش‌تر با انتشار ویدیویی از دوست پسرش در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود: «عاشق شدیم.»

این زوج اولین بار در افتر-پارتی اسکار گذشته در کنار یک دیگر روی فرش قرمز رفتند. تیلور-جوی در مورد مک‌ری می‌گوید: «بالأخره کسی را پیدا کردم که بتوانم با در سکوت بنشینم و مطالعه کنم. ما اساساً هم ۸۰ ساله‌ایم و هم هفت ساله و خیلی خوب جواب داده.»

تیلور-جوی در پاسخ به این پرسش که فیلم‌های «بنیادین» زندگی او کدامند می‌گوید: «سؤال مهمی است. از فیلم‌هایی می‌گویم که اخیراً به آن‌ها تمایل پیدا کرده‌ام. «تقریباً معروف» (Almost Famous)، همیشه. این فیلم را خیلی دوست دارم. به یاد می‌آورم که وقتی اولین بار دیدمش فکر کردم لحن آن واقعاً منحصربه‌فرد است. اگر در مورد وضعیت دنیا احساس افسردگی کنم فیلم «ظهور» (Arrival) را پخش می‌کنم. عاشق آن فیلم هستم. فکر می‌کنم پیام فیلم بی‌نظیر است و... این پاسخ سؤال شما نیست! این فیلم‌ها برای من «بنیادین» نیستند، اما آثاری تصادفی‌اند که در حال حاضر از آن‌ها لذت می‌برم. فراموش کرده بودم که «مصاحبه با خون‌آشام» (Interview with the Vampire) چقدر شگفت‌آور است. چقدر عالی است. چقدر عجیب و خوشایند است. چقدر دلفریب است. مانیکور «برد پیت» و «تام کروز» به دنیای دیگری تعلق دارد.»

بازیگر «گامبی وزیر» (The Queen’s Gambit) در ادامه تأیید می‌کند که به فیلم‌های کمدی-رمانتیک دهه‌های ۳۰ و ۴۰ علاقه زیادی دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید