news-background
news-background

تاراجی پی. هنسون: در آمریکا حق تفنگ‌ها از زنان بیشتر است

بازیگر سریال «امپراطوری» از ممنوعیت سقط جنین در آمریکا انتقاد کرده است.

«تاراجی پی. هنسون» مجری مراسم اهدای جوایز «بت» (BET Awards) که یکشنبه شب این هفته (۲۶ ژوئن) در لس‌آنجلس برگزار شد، از تصمیم «دیوان عالی ایالات متحده» در لغو حکم «رو در برابر وید» که سقط جنین فدرال در آمریکا را ممنوع می‌کند انتقاد کرد. انتظار می‌رود دست کم بیست ایالت دسترسی به سقط جنین را محدود کنند.

بازیگر سریال «امپراطوری» (Empire) و فیلم «هویت‌های پنهان» (Hidden Figures) در مونولوگ ابتدایی مراسم که با لحنی ملایم آغاز شده بود گفت: «وقت لعنتی‌اش رسیده تا در مورد این حقیقت حرف بزنیم که تفنگ‌ها حقوق بیشتری نسبت به یک زن دارند. یک اسلحه که می‌تواند جان آدمی را بگیرد قدرت بیشتری نسبت به زنی دارد که می‌تواند اگر بخواهد جان ببخشد.»

مجری سپس از اهدای ۱ میلیون دلار به مراکز خیریه توسط «لیزو» قدردانی می‌کند و در ادامه «جنل مونی» دیوان عالی را مخاطب قرار می‌دهد. «جزمین سالیوان» خواننده ۳۵ ساله نیز از مردان درخواست پشتیبانی می‌کند و می‌گوید: «روزهای سختی برای [زنان] است و من می‌خواهم مستقیماً با مردان حرف بزنم. به همه شما نیاز داریم. نیاز داریم که همه شما از ما حمایت کنید، و در کنار ما بایستید. اگر تابه‌حال از سخت‌ترین تصمیمی که یک زن می‌تواند برای زندگی‌‌اش بگیرد منتفع شده‌اید، یعنی پایان دادن به بارداری، باید در کنار ما بایستید. این مشکل تنها به زنان مرتبط نیست. مشکل همه است. و ما بیش از همیشه به شما نیاز داریم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید