news-background
news-background

نویسندگان Deadpool 3: چاره‌ای جز شوخی با فیلم Morbius نداریم

«ددپول ۳» (Deadpool 3) برای اولین بار به صورت رسمی وارد «دنیای سینمایی مارول» خواهد شد. هرچند هواداران مارول هیجان‌زده‌اند تا ببینند «رایان رینولدز» یک بار دیگر دیوار چهارم را می‌شکند، اما جایگاه این شخصیت در فاز چهارم فیلم‌های مارول نامشخص است.

«کوین فایگی» اخیراً وعده داده است که برنامه‌های روشن‌تر استودیوی مارول برای فاز چهارم را اعلام خواهد کرد، اما «رت ریس» و «پل ورنیک» نویسندگان «ددپول ۳» در مصاحبه با پادکست «پست کردیت» جزئیاتی از این دنباله فاش کرده‌اند.

ریس می‌گوید فیلمنامه «ددپول ۳» یک «فرصت عالی برای [روایت داستانی] غیرمعمول و ناخوشایند» است. او اضافه می‌کند: «ددپول یک روانی در مرکز یک فیلم است. انداختن یک روانی در دنیایی بسیار معقول، مثل آب خوردن است. خیلی لذت‌بخش خواهد بود.»

این زوج نویسنده جزئیات داستان «ددپول ۳» را برملا نمی‌کنند، اما می‌گویند ورود این شخصیت به «دنیای سینمایی مارول» موجب پدید آمدن فرصت‌های بسیاری خواهد شد. در بخشی از این مصاحبه، وقتی «اریک ایتالیانو» مجری پادکست بحث میم‌های فیلم شکست‌خورده «موربیوس» (Morbius) را پیش می‌کشد، این نویسندگان می‌گویند فیلم را ندیده‌اند. ریس می‌گوید: «حتی میم‌هایش را ندیده‌ایم، اما حالا تحت نظر ماست.» ورنیک اضافه می‌کند: «حالا باید [با میم‌ها] شوخی کنیم.»

این نویسندگان پیش‌تر تأکید کرده بودند که لحن بزرگسالانه فیلم حفظ خواهد شد. فایگی در ماه دسامبر تأیید کرد که قسمت سوم «ددپول» درجه سنی بزرگسال خواهد داشت. قسمت اول «ددپول» در بازارهای جهانی ۷۸۳ میلیون دلار و دنباله‌ی آن ۷۳۴ میلیون دلار فروش کرد که برای یک فیلم با رده‌ی سنی بزرگسال دستاوردی کم‌نظیر بود. «شان لوی» به دنبال موفقیت فیلم‌های «گای آزاد» (Free Guy) و «پروژه آدام» (The Adam Project) برای کارگردانی «ددپول ۳» انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۴۴

ددپول بیاد لوگانم میاد؟

نمایش اسپویل
۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۱۲

نه اگر هم بیاد با بازی شخصی به جز جکمنه. جکمن بعد از فیلم لوگان قراردادش تموم شد و گفت قصد نداره قرارداد جدیدی امضا کنه متاسفانه :(

نمایش اسپویل