news-background
news-background

فیلم بعدی پابلو لارایین پس از Spencer معرفی شد

کارگردان «اسپنسر» یک هجویه سیاسی می‌سازد.

نتفلیکس و «پابلو لارایین» کارگردان «اسپنسر» (Spencer) تولید کمدی سیاه «ال کنده» (El Conde) در مورد «آگوستو پینوشه» دیکتاتور شیلیایی به عنوان یک خون‌آشام ۲۵۰ ساله را تأیید کردند.

لارایین فیلمنامه این فیلم را با همکاری «گی‌یرمو کالدرون» می‌نویسد. این دو در «نرودا» (Neruda)، «باشگاه» (The Club) که برنده جایزه بزرگ هیأت داوران برلین شد، و «جکی» (Jackie) با بازی «ناتالی پورتمن» همکاری کرده بودند.

«ال کنده» نگاهی عمیق‌تر به مضامین همیشگی فیلمساز می‌اندازد و شخصیت‌پردازی را با درام و کمدی در هم می‌آمیزد. این کمدی تاریخی سیاه روی شخصیت «آگوستو پینوشه» تمرکز می‌کند که هنوز پس از ۲۵۰ سال زنده است و تصمیم می‌گیرد یک بار برای همیشه بمیرد.

در این فیلم که در سال ۲۰۲۳ به صورت انحصاری از نتفلیکس پخش خواهد شد، «جیمی وادل»، «گلوریا مونچمیر»، و «آلفردو کاسترو» و «پائولا لوچسینگر» نقش‌آفرینی می‌کنند.

لارایین می‌گوید: «بسیار خوشحالیم زیرا نتفلیکس جایی است که کارگردانان به‌شدت تحسین‌‌شده فیلم‌های واقعاً با ارزشی ساخته‌اند. با استفاده از ژانر کمدی سیاه می‌خواهیم حوادثی را مشاهده، درک و تحلیل کنیم که در طول ۵۰ سال گذشته در شیلی و سایر نقاط دنیا روی دادند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید