news-background
news-background

«وسواس» برد پیت روی جستجوی گنج در فرانسه

پیت می‌گوید روی جستجوی گنج «وسواس» پیدا کرده است.

«برد پیت» در مصاحبه جدیدی با مجله «جی‌کیو» اعتراف کرده است روی جستجوی گنج در ملک قدیمی‌اش در فرانسه «وسواس»‌ پیدا کرده است. پیت ملک «شاتو میراوال»‌ را در سال ۲۰۰۸ با «انجلینا جولی» خریداری کرد پیش از آنکه از او جدا شود. جولی اخیراً سعی کرده برخلاف قول و قرار قبلی، سهم خود از کسب‌وکار شراب را به یک الیگارش روس بفروشد و همسر سابقش را خشمگین کند.

پیت می‌گوید چند سال قب مردی ادعا کرده که در این ملک میلیون‌ها دلار طلا دفن شده که سابقه‌اش به قرون وسطا برمی‌گردد: «وسواس پیدا کرده‌ام. تا یک سال، به چیز دیگری نمی‌توانستم فکر کنم، به هیجانش.»

پیت که به زودی در «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) «دیوید لیچ» مقابل «آرون دیوید جانسون» دیده خواهد شد، حتی تجهیزاتی را برای یافتن گنج خریداری کرده است: «شاید جایی که در آن بزرگ شدم ربط داشته باشد، چون در کوهستان اوزارک داستان‌هایی در مورد گنجینه‌های پنهان نقل می‌کردند.»

با این حال، پیت در این مأموریت تاکنون به توفیقی نائل نشده: «دست آخر احمقانه بود. فقط جستجو بود که هیجان‌انگیز بود.» پیت می‌گوید این جستجو «آخرین بخش» دوران بازیگری‌اش را تقویت کرده است: «اینکه بخش آخر چگونه خواهد بود؟ و من چگونه طراحی‌اش خواهم کرد؟»

کمپانی فیلمسازی «پلن بی» پیت اخیراً فیلم «بلوند» (Blonde) نتفلیکس با بازی «آنا د آرماس» در نقش «مرلین مونرو» را تولید کرده و سریال تحسین‌شده «راه‌آهن زیرزمینی» (The Underground Railroad) را در کارنامه دارد.

«کوئنتین تارانتینو» که در «روزی روزگاری هالیوود» (Once Upon A Time In Hollywood) با پیت همکاری کرده به «جی‌کیو» می‌گوید: «او یکی از آخرین ستارگان بزرگ باقی مانده سینماست. مردی از یک گونه دیگر است. و راستش، فکر نمی‌کنم بتوان دقیقاً توضیحش داد چون مثل توضیح دادن نور ستاره است. وقتی در فیلم «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglourious Basterds) همکاری کردیم متوجه این ویژگی شدم. وقتی برد یک نما بود، احساس نمی‌کردم که از طریق دوربین نگاه می‌کنم. احساس کردم که در حال دیدن یک فیلم هستم. حضور او در دیوار چهارم قاب آن احساس را ایجاد کرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید