news-background
news-background

ستاره سریال Lost علت کناره‌گیری موقت از بازیگری را فاش کرد

یکی از اسرار سریال «گمشده» (Lost) فاش شد. «متیو فاکس» ستاره این مجموعه تلویزیونی که سابقه بازی در فیلم‌هایی چون «جنگ جهانی زد» (World War Z) را دارد، آخرین بار در وسترن ترسناک «تاماهاک استخوانی» (Bone Tomahawk) در سال ۲۰۱۵ دیده شده است.

فاکس که به زودی سریال آخرالزمانی «آخرین نور» (Last Light) را در شبکه پیکاک خواهد داشت، در مصاحبه با «ورایتی» فاش کرده است که چرا مدتی از بازیگری فاصله گرفته است.

فاکس می‌گوید: «هفت سال را صرف زندگی کردن در کنار خانواده و پیگیری چیزهایی کردم که مشتاقشان بودم. اما قصه‌گویی به شکلی در دی‌ان‌ای من وجود دارد، و احساس کردم که این فرم از قصه‌گویی چیزی است که می‌خواستم دوباره با آن درگیر شوم و ببینم چه احساسی دارد. و خوشحالم که انجامش دادم – رضایت‌بخش بوده.»

این بازیگر ۵۵ ساله ادامه می‌دهد: «پس از «تاماهاک استخوانی» در سال ۲۰۱۴ فهرست آرزوهایم کامل شد. در آن مقطع از زندگی‌ام، فرزندانم در سنی بودند که احساس کردم نیاز است با آن‌ها وقت بگذرانم. مدتی روی کار تمرکز کرده بودم، و [همسرم] مارگریتا در مدیریت خانواده عالی عمل کرده بود، اما احساس کردم که وقت آن رسیده در خانه باشم، و از کار بازنشسته شوم و روی دیگر عناصر هنری که برای من به‌شدت شخصی بودند کار کنم – قدری موسیقی و نویسندگی.»

«آخرین نور» اولین سریال تلویزیونی فاکس پس از «گمشده» است. این مینی‌سریال اقتباسی است از رمان پرفروش «الکس اسکارو» به کارگردانی «دنی گوردون» که «جک رایان» (Jack Ryan) آمازون را در کارنامه دارد. داستان این درام پنج اپیزودی در مورد «تلاش یک خانواده برای بقا در دنیایی است که ناگهان به هرج‌ومرج کشیده شده» و ذخایر نفت به پایان رسیده است.

فاکس که یکی از تهیه‌کنندگان سریال نیز بوده می‌گوید: «به جایی رسیدم که فکر کردم شاید فهرست آرزوهایم شامل تهیه‌کنندگی هم می‌شده. هرگز تجربه‌اش نکرده بودم.»

بازیگر نقش «جک شپرد» پس از سریال «گمشده» به رانندگی در حین مستی و مشت زدن به یک راننده زن اتوبوس متهم شد. فاکس این اتهام را رد کرد و راننده در نهایت رضایت داد. «دامینیک موناگان» همبازی فاکس در سریال «گمشده» در آن زمان مدعی شد که این بازیگر «زن‌ها را کتک می‌زند.»

فاکس ادعای موناگان را «مشتی مزخرف» خواند و بعدها به مجله «منز هلث» گفت: «این اتهامات بعیدترین حرف‌ها از شخصیت من است. در ۴۶ سالی که روی این سیاره نفس کشیده‌ام، هرگز زنی را نزده‌ام. هرگز نزده‌ام و هرگز نخواهم زد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید