news-background
news-background

داکوتا فنینگ در Equalizer 3 بار دیگر با دنزل واشینگتن همکاری می‌کند

«دنزل واشینگتن» و «داکوتا فنینگ» نزدیک به دو دهه پس از اولین همکاری در فیلم «مردی در آتش» (Man On Fire) در قسمت سوم «ایکوالایزر» (Equalizer 3) سونی پیکچرز در کنار یکدیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

ژانویه گذشته تولید قسمت سوم این چندگانه تأیید شده بود. واشینگتن در آن زمان به «کلایدر» گفت که در دنباله بعدی با «آنتوان فوکوا» کارگردان همکاری دیگری خواهد داشت.

واشینگتن می‌گوید: «قسمت سوم را نوشته‌اند، بنابراین برنامه‌ریزی کرده‌ام تا انجامش دهم. یعنی باید تناسب اندام خود را به دست آورم و دوباره مردم را کتک بزنم. باید دوباره به جان مردم بیفتم. «تراژدی مکبث» را بازی کرده‌ام و بعد باید کتک‌کاری کنم. بهتر از این نمی‌شود، نه؟»

قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۴ بر اساس سریالی به همین نام با بازی «ادوارد وودوارد» ساخته شد و «کلوئی گریس مورتس» دیگر بازیگر آن در نقش نوجوانی به نام «تری» بود. قسمت دوم چهار سال بعد ساخته شد و واشینگتن به دنبال انتقام قتل دوست نزدیکش «سوزان پلامر» با بازی «ملیسا لیو» بود.

«ریچارد ونک» نویسنده فیلمنامه و «تاد بلک»، «جیسون بلومنتال»، و واشینگتن تهیه‌کنندگان قسمت سوم خواهند بود. قسمت اول ۱۹۴ میلیون دلار و قسمت دو ۱۹۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

فنینگ اخیراً در «بانوی اول» (The First Lady) شوتایم دیده شده و اخیراً فیلمبرداری «ریپلی» (Ripley) با بازی «آدام اسکات» را به پایان رسانده است. او سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی چون «روزی روزگاری در هالیوود» و «جنگ دنیاها» را دارد.

«ایکوالایزر ۳» ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید