news-background
news-background

تریلر My Policeman: هری استایلز در مثلث عشق هم‌جنس‌گرایانه

آمازون اولین تریلر فیلم «مأمور پلیس من» (My Policeman) با بازی «هری استایلز» و «اما کورین» رونمایی کرد. استایلز در این فیلم نقش یک مأمور پلیس هم‌جنس‌گرا به نام «تام برگرس» و کورین نقش همسر او ماریون را بازی می‌کنند. «ران ناسوانر» نامزد اسکار نویسنده فیلمنامه است.

«مأمور پلیس من» از راه رسیدن شخصیت «پاتریک هیزلوود» با بازی «دیوید داسون» به خانه تام و ماریون و رابطه میان تام و پاتریک در زمانی که هم‌جنس‌گرایی غیرقانونی بود را روایت می‌کند. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته «بتان رابرتس» ساخته شده و کارگردانی آن به «مایکل گراندج» سپرده شده است.

داستان این فیلم در دو خط داستانی اواخر دهه ۱۹۵۰ و دهه ۱۹۹۰ روی می‌دهد. در بخش دهه ۱۹۵۰، برگس دچار یک عشق مثلثی است اما چهل سال بعد، رابطه تام و ماریون حتی پیچیدگی بیشتری پیدا می‌کند وقتی که پاتریک پس از تحمل یک حمله قلبی به خانه آن‌ها بازمی‌گردد. «جینا مک‌کی»، «لینس روچ» و «روپرت اورت» نقش نسخه‌های سالخورده‌تر این سه شخصیت را بازی می‌کنند.

استایلز امسال فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) «الیویا وایلد» را هم روی پرده دارد. کورین در فصل چهارم سریال «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس نقش «لیدی دایانا اسپنسر» را بازی کرد و نامزد گلدن گلوب، صنف بازیگران و حلقه منتقدین شده است.

«مأمور پلیس من» ۲۱ اکتبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و ۴ نوامبر در دسترس مشترکین آمازون پرایم ویدیو قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید