news-background
news-background

امبر هرد شایعه اخراج از Aquaman 2 و جایگزینی دیجیتال با یک بازیگر دیگر را تکذیب کرد

نمایندگان هرد به سرعت شایعه انتخاب بازیگر دیگری برای نقش «مرا» در فیلم‌های «آکوامن» را تکذیب کردند.

به فاصله کوتاهی پس از انتشار شایعه اخراج «امبر هرد» از فیلم‌های «آکوامن» (Aquaman) برادران وارنر، و حذف نقش او از دنباله «آکوامن در قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom)، نمایندگان بازیگر واکنش نشان دادند.

در این گزارش‌ها آمده بود که هرد پس از شکست از «جانی دپ» در دادگاه ویرجینا، همچون «کریستفر پلامر» که در «همه پول‌های دنیا» (All the Money in the World) به شکل دیجیتال جایگزین «کوین اسپیسی» متهم به آزار جنسی شده بود، جای خود را به بازیگر دیگری داده است. با این حال نمایندگان هرد این ادعا را تکذیب می‌کنند و می‌گویند: «این شایعه که مثل روز اول انتشار ادامه دارد نادرست، نسنجیده و کمی دیوانه‌وار است.»

استودیوی برادران وارنر تاکنون به این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده است. «جاست جرد» سه‌شنبه این هفته گزارش داده بود که اکران آزمایشی «آکوامن ۲» با هرد ناموفق بوده و وارنرها به همین علت قصد دارند بازیگر دیگری برای نقش «مرا» انتخاب کنند. این دنباله در حال حاضر قرار است ۱۷ مارس ۲۰۲۳ اکران شود. در بخش دیگری از گزارش آمده بود که استودیو بعضی از صحنه‌های این فیلم با «جیسون موموآ» و «نیکول کیدمن» را دوباره فیلمبرداری می‌کند.

هرد اولین بار در سال ۲۰۱۸ نقش «مرا» را بازی کرد. او در حین برگزاری دادگاه شهادت داد که برای ماندن در دنباله این فیلم جنگیده و از حمایت «جیسون موموآ» برخوردار شده است. هرد و نمایندگانش کمپین‌های هواداران دپ برای اخراج او از این فیلم را افتراآمیز دانستند.

در برخی گزارش‌ها آمده است که هرد تنها ۱۰ دقیقه در «آکوامن ۲» ظاهر شده و برای قسمت اول ۱ میلیون دلار و برای دنباله ۲ میلیون دلار دریافت کرده است. هرد در دادگاه گفته بود: «برای ماندن در این فیلم به سختی جنگیدم، نمی‌خواستم من در این فیلم باشم.» او اضافه می‌کند که نهایتاً «نسخه‌ای بسیار تقلیل‌یافته از آن نقش» را به او سپرده‌اند و «چند صحنه را حذف کردند.»

«والتر هامادا» مدیر استودیوی دی‌سی فیلمز نیز در دادگاه شهادت داد و گفت کاهش نقش هرد ارتباطی با شکایت «جانی دپ» نداشته است: «

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۴۱

شاید همت کنن امتیازش بشه ۵ یا ۶ با مخ‌ میخوره زمین کارائیبم همینطور

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۹

مگه روال این نیس بعد شکست تو دعاوی طرف از کار بیکار کنید؟ خب امبرم الان همین وضعیت! پس معلومه این چیزا فقط فقط بخاطر پول و شهرت طرفه! چون امبر هرد بازیگر ارزونیه و واسه شرکت ها هزینه بر نیس ولی امثال جانی دپ و کوین اسپیسی چون بازیگرای گرونین باید به یه بهانه از صحنه حذف بشن تا جیب شماها پر بشه آره تو فیلم جانوران شگفت انگیز 3 و سریال خانه پوشالی دیدیم چی شد خیلی محبوب شدن!! مس میکلسن بازیگر خوبیه ولی انگشت کوچیکه جانی دپم نیس شهرت نمیتونید نابود کنید حالا دزدان دریایی کارائیبم میبینیم چطور منت جانی رو میکشید

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۴۸

بازی در نقشهای منفی بعضی از هنرپیشه ها از جمله جانی دپ رو جذاب تر می کنه

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۴۷

Mads Mikkelsen چیزی از جانی دپ کم نداره؟

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۰۱

میکلسن سر دکتر هانیبال بیشتر بولد شد و بیشتر نقش های منفی بهش میاد!هردو هم سنین نردیک به هم دارن ولی جانی دپ از سال ها قبل شهرت و محبوبیت بالایی داره از همون جوونیا این شهرت و محبوبیت هم صرفا بخاطر چهره جذاب نبوده هنر بازیگریش در همه نوع نقش ها میشه دید!بیخود بازیگر هزار چهره سینما لقب نگرفته حتی بااین که توسط نیکلاس کیج که مشهور بود معرفی شد و به نوعی پارتیش بوده ولی بخاطر هنر خودش زد از اونم سرتر شد پس مقایسه اینجاها بدرد میخوره درسته طرفدار جانی دپم ولی تعصبی نظر نمیدم

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۷

جانی دپ دستمزد بین 10 تا 20 میلیون دلاری خودش رو برای جانوران شگفت انگیز 3 گرفت با اینکه تو فیلم بازی نکرد ... میکلسون اینطور که شما میگید هم نیست ... خیلی بازیگر توانا با پتانسیل بالاییه ... کارنامه کارییش گویایی همه چیز هست و چیزی کمتر از جانی دپ نداره ...

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰

حقیقت امر اینه که به هزینه تغیر دیجیتال بازیگر خیلی بیشتر از دادن حقوقش و اخراجشه. اما تو ابن مورد به نظر من باید انجام بشه.

نمایش اسپویل