news-background
news-background

کارگردان و عنوان تجاری فیلم Paddington 3 مشخص شد

«پدینگتون در پرو» عنوان قسمت سوم چندگانه به کارگردانی «دوگال ویلسون» خواهد بود.

«پدینگتون ۳» کارگردانش را شناخت. «دوگال ویلسون» برای کارگردانی قسمت سوم این فیلم تحت عنوان «پدینگتون در پرو» (Paddington in Peru) برگزیده شده است.

ویلسون که سابقه‌ای طولانی در کارگردانی موزیک ویدیوها و آگهی‌های بازرگانی دارد، اولین فیلم بلندش را با این پروژه تجربه می‌کند و جانشین «پل کینگ» خواهد شد که روی صندلی کارگردانی دو قسمت اول نشست. کینگ در حال کار بر روی «وانکا» (Wonka) با بازی «تیموتی شالامی» است.

فیلمبرداری «پدینگتون در پرو» از سال ۲۰۲۳ در لندن و پرو آغاز خواهد شد. ویلسون می‌گوید: «به عنوان یکی از هواداران پروپاقرص دو قسمت اول، بسیار خوشحال (و کمی مرعوب) هستم که داستان «پدینگتون» را ادامه می‌دهم. مسئولیت بزرگی است اما تمام تلاشم تمرکز بر تولید فیلمی است که عشق مردم به این خرس بسیار خاص را گرامی بدارم.»

کینگ یکی از تهیه‌کنندگان قسمت سوم باقی می‌ماندد. عوامل این دنباله معری نشده‌اند اما «بن ویشا» در نقش خرس پدینگتون صداپیشگی کرد در ماجراجویی‌های خانواده براون به «سالی هاکینز» و «هیو بانویل» پیوست.

فیلم‌های «پدینگتون» بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. قسمت اول از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد و قسمت دوم امتیاز ۹۹ درصد دریافت کرده بود.

کینگ پیش‌تر «امپایر» گفته بود اگرچه فیلم‌ها بهترین تجارب زندگی‌اش بوده‌اند اما باید صندلی کارگردانی را به فرد دیگری بدهد: «در مقطعی، باید دست بردارید. شاید زمان آن رسیده باشد که فرد دیگری آن را ادامه دهد. می‌کوشم قسمت سوم فیلم را که اشتباه بسیار بسیار بزرگی است نسازم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید