news-background
news-background

نتفلیکس سریال انیمیشن Ghostbusters را می‌سازد

نتفلیکس سریال انیمیشن «شکارچیان روح» (Ghostbusters) را در دست ساخت دارد. «ورایتی» گزارش داده استاین سریال در استودیوی سونی پیکچرز انیمیشن و با تهیه‌کنندگی «جیسون رایتمن» و «جیل کنان» ساخته خواهد شد. رایتمن و کنان فیلم لایو-اکشن «شکارچیان روح: آخرت» (Ghostbusters: Afterlife) را نوشته بودند اما نویسنده سریال نتفلیکس هنوز معرفی نشده است.

این سریال در صورتی که به مرحله تولید برسد، سومین انیمیشن تاریخ چندگانه «شکارچیان روح» خواهد بود. «شکارچیان روح واقعی» (The Real Ghostbusters) در قالب ۱۴۰ قسمت ساخته شد و از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ در شبکه ای‌بی‌سی روی ایر رفت. پس از آن سریال «شکارچیان روح ممتاز» (Extreme Ghostbusters) در قالب ۴۰ قسمت ساخته شد و شخصیت‌های جدیدی معرفی کرد.

چندگانه «شکارچیان روح» در سال ۱۹۸۴ با فیلمی به کارگردانی «ایوان رایتمن» آغاز شد و دنباله آن در سال ۱۹۸۹ روی پرده رفت. «پل فیگ» در سال ۲۰۱۴ این فیلم‌ها را با «ملیسا مک‌کارتی» و «کریستن ویگ» ریبوت کرد و پاییز سال گذشته، «جیسون رایتمن» دنباله «آخرت» را برای فیلم‌های پدرش ساخت. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد و نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت در حالی که با بودجه ۷۵ میلیون دلاری تولید شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید