news-background
news-background

آژانس‌های استعدادیابی هالیوود به دنبال همکاری با کامیل واسکوئز وکیل جانی دپ

«کامیل واسکوئز» وکیل «جانی دپ» پس از موفقیت در پرونده شکایت موکلش از «امبر هرد» ممکن است وارد هالیوود شود. چهارشنبه هفته گذشته دپ ۵۸ ساله در نزاع حقوقی برابر همسر سابقش به اتهام نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» پیروز شد.

هرچند در تیم حقوقی دپ وکلایی چون «بن چو»، «استفانی کالنان»، «اندرو کرافورد»، «ربکا مک‌داول لکاروز»، «یارلین منا»، «جسیکا مایرز» و «ساموئل مونیز» مقابل هرد و نمایندگان صف‌آرایی کردند، اما این واسکوئز بود که در حین شش هفته برگزاری دادگاه به یک سلبریتی تبدیل شد و برخی از هواداران دپ چنان به او علاقه نشان دادند که نام او را روی بدنشان خالکوبی کردند.

این هفته گزارش شد که آژانس‌های استعدادیابی هالیوود به همکاری با واسکوئز علاقه‌مند شده‌اند و درهای بازیگری ممکن است به روی او گشوده شود. «نیویورک پست» گزارش می‌دهد که واسکوئز حتی چند پیشنهاد از شبکه‌های تلویزیونی سراسری و کابلی آمریکا دریافت کرده است.

در این گزارش آمده است: «ایجنت‌های استعدادیابی به دنبال کامیل هستند چرا که تشخیص داده‌اند او یک تک‌شاخ است – وکیلی زیرک، دانا و مصمم که عملکرد تأثیرگذارش در دادگاه او را به سطح نایابی از جلوه‌گری سوق داد. و این حقیقت که او زنی رنگین‌پوست است بر ارزش او می‌افزاید.»

یکی از منابع نزدیک به شبکه‌های آمریکایی می‌گوید: «کامیل جایگاه تزلزل‌ناپذیری برای سنجش مسائل حقوقی دارد و شبکه‌های طبیعتاً تمایل دارند در مورد فرصت‌های برنامه‌سازی با او مذاکره کنند.»

«ویلیام بالدیگا» مدیر عامل مؤسسه «براون رودنیک» این هفته تأیید کرد که واسکوئز به دنبال پیروزی در پرونده شکایت دپ ترفیع گرفته است: «از لحاظ تاریخی، ما این اطلاعیه‌ها را برای پایان سال نگه می‌داریم، اما عملکرد کامیل در دادگاه جانی دپ به دنیا ثابت کرد که او همین حالا آماده برداشتن گام بعدی است. به‌شدت به او افتخار می‌کنیم و مشتاقیم ببینیم به عنوان تازه‌ترین همکار ما به چه موفقیت‌های دیگری می‌رسد.»

واسکوئز در طول برگزاری جلسات دادگاه، هرد را به خاطر پرداخت نکردن ۷ میلیون دلار به مراکز خیریه بر خلاف ادعای قبلی‌اش تحت فشار قرار داد و ادعا کرد که هرد با کمک «جانی دپ» به فیلم «آکوامن» راه پیدا کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۴۴

مهمترین جرم جانی دپ این بود که یه وکیلی انتخاب کرد که همه دنیا عاشقش شدند و ولی دیگه خیلی نمیبیننش من رسما دلم برای کامیل واسکز تنگ شده???? به نظرم همه دادگاه های کامیل واسکز رو پخش زنده بگذارند??? ولی خارج از شوخی چقدر این زن باهوش بود، آدم کیف میکرد کراس اگزمش رو میدید

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۴۰

خوشبختی بغلش کرد

نمایش اسپویل