news-background
news-background

30NAMA Party: هفته پنجاه و دوم – فیلم Unbearable Weight of Massive Talent

در پنجاه و دومین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» (Unbearable Weight of Massive Talent) به کارگردانی «تام گورمیکان» و با بازی «نیکلاس کیج»، «پدرو پاسکال»، «نیل پاتریک هریس»، «تیفانی هدیش» و «شارون هورگان» پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۷ درصد دریافت کرده است.

کیج در این فیلم نقش نسخه‌ای خیالی از خودش را بازی می‌کند و هریس در نقش ایجینت او ظاهر خواهد شد. شخصیت کیج در فیلم با بحران مالی روبرو شده پیشنهاد ۱ میلیون دلاری حضور در مراسم جشن تولد یکی از هوادارانش با بازی پاسکال را می‌پذیرد. اما وقتی اوضاع از کنترل خارج می‌شود، کیج باید برای نجات خود و نزدیکانش خواسته‌های هوادار را اجابت کند. هورگان نقش همسر سابق کیج و هدیش نقش یک مأمور دولتی غیرقابل‌مهار را بازی خواهد کرد. این مأمور مدت‌هاست علیه یک تشکیلات جنایت‌کار در اروپا مبارزه می‌کند و کیج را مجبور می‌کند که به عنوان یک مأمور مخفی به آن نفوذ کند.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۹ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۰۸

لطفاً هر هفته پنجشنبه این مقاله از بگذارید تا بدونیم مرسی ممنون

نمایش اسپویل