news-background
news-background

تریلر سریال Black Bird: آخرین نقش تلویزیونی ری لیوتا

اپل تی‌وی+ تریلر سریال روان‌شناسانه «پرنده سیاه» (Black Bird) با بازی «ری لیوتا» فقید را منتشر کرد. این مینی‌سریال شش اپیزودی به تهیه‌کنندگی «دنیس لهان» در ماه ژوئیه پخش خواهد شد.

«تارون اجرتون»، «پل والتر هاوزر»، «گرگ کینر»، «سپیده معافی» و «ری لیوتا» از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی خواهند بود. داستان سریال از کتاب خاطرات «رفاقت با شیطان» (In With the Devil) نوشته «جیمز کین» و «هیلل لوین» اقتباس شده آخرین پروژه تلویزیونی لیوتا است که ۲۶ مه در سن ۶۷ سالگی از دنیا رفت.

لهان نویسنده این سریال و آثاری چون «رودخانه مرموز» (Mystic River) به لیوتا ادای احترام کرد و او را «پرانرژی‌ترین بازیگر آمریکایی نسل خودش» نامیده بود و گفت نقش مأمور پلیس «جیم کین بزرگ» را برای ستاره «رفقای خوب» (Goodfellas) نوشته است.

سریال «پرنده سیاه» از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده و سرگذشت «جیمی کین» فرزند «جیم کین بزرگ» با بازی اجرتون را روایت می‌کند که یک قهرمان فوتبال است و به ۱۰ سال حبس محکوم شده. او این انتخاب را دارد که یا وارد زندانی فوق-امنیتی شده و با جنایتکاران رابطه دوستانه برقرار کند، و یا در همان جایی که هست بماند و دوران محکومیتش را به صورت کامل بگذراند و مورد عفو قرار نگیرد.

«پرنده سیاه» ۸ ژوئیه از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید