زمان مطالعه: ۱ دقیقه
شبکه HBO Max فصل دوم Tokyo Vice را میسازد
اچبیاو مکس سفارش ساخت فصل دوم سریال «توکیو وایس» (Tokyo Vice) را صادر کرد. قسمت اول این مجموعه تلویزیونی ۷ آوریل ۲۰۲۲ منتشر شده بود.
این سریال داستانی در اواخر دهه ۱۹۹۰ روایت میکند و سرگذشت یک ژورنالیست جویای نام آمریکایی در ژاپن را پی میگیرد. در حالی که این آمریکایی در تلاش است بهترین باشد، خود را بیشتر و بیشتر در دنیای زیرزمینی جرم و جنایت غرق شده میبیند.
«انسل الگورت» که بهتازگی در «داستان وست ساید» (West Side Story) نقشآفرینی کرده، در این سریال مقابل «کن واتانابه»، «ریچل کلر»، «الا رامف»، و «توموشیا یاماشیتا» نقش ژورنالیست آمریکایی را میکند. «جی.تی. راجرز» نویسنده و خالق این سریال است و مان اپیزود اول آن را کارگردانی کرده است. دیگر کارگردانان سریال «دستین دنیل کرتون» و «هیکاری» بودهاند.
«مایکل مان» از سال ۲۰۱۵ و فیلم اکشن و تریلر «بلکهت» (Blackhat) با بازی «کریس همسورث»، بر روی صندلی کارگردانی ننشسته بود، قسمت اول «توکیو وایس» را کارگردانی کرد و تهیهکننده سریال بود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید