news-background
news-background

جانی دپ به تیک‌تاک پیوست تا از هوادارانش قدردانی کند

«جانی دپ» به شبکه اجتماعی تیک‌تاک پیوست تا از هوادارانش قدردانی کند.

«جانی دپ» به دنبال پیروزی بر همسر سابقش در دادگاه ویرجینیا، برای قدردانی از هوادارانش به شبکه اجتماعی تیک‌تاک پیوست. صفحه رسمی او در این پلتفرم تا این لحظه دارای ۴.۷ میلیون دنبال‌کننده است.

هفته گذشته، اعضای هفت نفره هیأت منصفه علیه هرد رأی دادند و او را به پرداخت بیش از ۱۰ میلیون دلار محکوم کردند. دپ همسر سابقش را به نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» متهم کرده بود و در نهایت به لطف حمایت هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه تیک‌تاک، پیروزی رسید. دپ امروز سه‌شنبه (۷ ژوئن) ویدیویی در تیک‌تاک منتشر کرده که ازدحام جمعیت هوادارانش مقابل ساختمان دادگاه ویرجینیا را نشان می‌دهد.

دپ ضمن انتشار این ویدیو می‌نویسد: «به همه هواداران گران‌قدر، متعهد و تزلزل‌ناپذیر. همه‌جا با هم بودیم، همه‌چیز را با هم دیدیم. در یک راه قدم برداشتیم. با هم کار درست را انجام دادیم، فقط به این دلیل که شما خواستید. و حالا، همگی با هم به پیش حرکت می‌کنیم. شما، مثل همیشه کارفرمایان من هستید و بار دیگر برای سپاسگزاری از شما راهی پیدا نکردم جز اینکه بگویم سپاسگزارم. بنابراین سپاسگزاریم. با تقدیم عشق و احترام، ج‌د.»

با آغاز روند دادرسی، هجوم هواداران دپ به شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پیام‌هایی علیه هرد و در حمایت از بازیگر محبوبشان رشد چشمگیری داشت. ویدیوهای ارسال شده در تیک‌تاک با هشتگ «عدالت برای جانی دپ» (#JusticeForJohnnyDepp) تا یک هفته قبل به ۱۲ میلیارد بیننده و ویدیوهای این شبکه اجتماعی با هشتگ «عدالت برای امبر هرد» (#JusticeForAmberHeard) به ۴۴ میلیون بازدید رسیده بود.

دپ دقایقی پس از اعلام رأی دادگاه با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داده و گفته بود: «از طریق رسانه‌ها، اتهامات دروغ و بسیار جدی کیفری به من نسبت داده شد که محتوای نفرت‌پراکنانه بی‌پایانی به وجود آورد، هرچند تحت پیگرد قانونی قرار نگرفتم. طی یک نانوثانیه به آنسوی دنیا رسیده بود و تأثیری ویرانگر بر زندگی و شغل من داشت. و شش سال بعد، هیأت منصفه زندگی‌ام را به من پس داد. واقعاً سربلندم کردند.»

مدیر سابق استودیوی دیزنی اخیراً ابراز امیدواری کرده بود که دپ برای بازی دوباره در نقش «جک اسپارو» به چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» برگردد. دپ پیش از اخراج از این چندگانه قرار بود دستمزد ۲۲.۵ میلیون دلاری دریافت کند اما پس از انتشار مقاله «امبر هرد» هم از قسمت ششم این فیلم‌ها را از دست داد و هم از چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز ۳» اخراج شد. هرد از سوی دیگر فیلمبرداری «آکوامن ۲» را با حمایت برادران وارنر به پایان رساند اما هرد در دادگاه فاش کرد که ممکن است در نسخه نهایی فیلم باقی نمانده باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید