news-background
news-background

سریال Raised By Wolves پس از دو فصل در HBO Max کنسل شد

شبکه اچ‌بی‌او مکس سریال علمی-تخیلی «گرگ‌پرورده» (Raised By Wolves) را پس از دو فصل کنسل اعلام کرد. با این حال،‌ تهیه‌کنندگان این مجموعه امیدوارند شبکه دیگری سفارش ساخت فصل سوم را صادر کند. پخش دومین فصل «گرگ‌پرورده» ۳ فوریه ۲۰۲۲ از اچ‌بی‌او مکس آغاز شده بود. فصل اول این سریال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۴ درصد و فصل دوم امتیاز ۸۶ درصد دریافت کرده بود.

داستان سریال در مورد دو ربات به نام «پدر» و «مادر» است که پس از نابودی زمین وظیفه دارند از فرزندان بشر در یک سیاره‌ دیگر محافظت کنند. «آرون گازیکوفسکی» خالق سریال و «آماندا کالین» در نقش «مادر»، «ابوبکر سلیم» در نقش «پدر»، «وینتا مک‌گراث»، «جوردن لاکرن»، «ماتیاس وارلا»، «فلیکس جیمسن»، «ایتان هازارد» و «تراویس فیمل» از جمله بازیگران فصل اول بودند.

«گرگ‌پرورده» محصول کمپانی «اسکات فری» با مدیریت «ریدلی اسکات» بود و «مارک هافمن»، «آدام کولبرنر»، «دیوید زاکر» و «جوردن شیهان» تهیه‌کنندگان اجرایی آن بوده‌اند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۷

خدا کنه یه شبکه خوب ادامه شو بسازه

نمایش اسپویل
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۴۱

ای لعنت بهشون کاش نتفلیکس قبولش کنه.حیفه سریال به این خوبی

نمایش اسپویل
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۴۹

این دیگه چه مسخره بازیه؟ تازه رسیده به جای خوبش!

نمایش اسپویل
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۲۵

آخه چرا کنسل کردن یعنی چی خیلی سریال مفهومی و پیچیده و قشنگی بود همه ی جوانب رفتاری عاطفی انسان ها و خرافات و علم و هوش مصنوعی و در نظر گرفته بود حقشم امتیاز بالاست

نمایش اسپویل